Od inputa do ishoda (CROSBI ID 780041)
Druge vrste radova | stručna ekspertiza
Podaci o odgovornosti
Marko Palekčić
hrvatski
Od inputa do ishoda
U tekstu se luči razlika između outputa i ishoda. Navode se obrazovno-politički motivirani pomaci u kurikularnim reformama. Zatim se ukratko prezentiraju dva modela izrade kurikuluma obzirom na output i ishode učenja (jedan orijentiran na output i drugi orijentiran na ishode učenja). U kakvom odnosu stoje modeli izrade kurikuluma i načini ispitivanja učenika: TIMSS i PISA je predmet razmatranja u trećem dijelu rada, a četvrti dio nosi naslov: Rezultati znanstvenih empirijskih istraživanja o uspješnosti modela reformi kurikuluma i posljedice za novu konfiguraciju pedagoškog polja
Ključne riječi: Input, output, ishodi učenja, modeli kurikuluma, nova konfiguracija pedagoškog polja, cjelovita kurikularna teorija
nije evidentirano
engleski
From Inout to Outcoms
nije evidentirano
input, output, learning outcomes, curriculum models, new configuration of pedagogical field, comprehensive curriculum theory
nije evidentirano
Podaci o izdanju
HRV
2017.
nije evidentirano
objavljeno