Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“ (CROSBI ID 645676)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Čovo, Petar ; Perin, Višnja ; Bašić, Antonija PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“ // CONTEMPORARY MANAGEMENT CHALLENGES AND ORGANIZATIONAL SCIENCES Fourth international scientific conference / Prof. Cvetko Smilevski, Ph.D. (ur.). Bitola: BAS Institut za menadžment, 2017. str. 563-581

Podaci o odgovornosti

Čovo, Petar ; Perin, Višnja ; Bašić, Antonija

hrvatski

PRIKAZ METODOLOGIJE KONSTRUISANJA PREDMETNOG KURIKULUMA U OKVIRU PROJEKTA „3D DIZAJN“

U radu se daje prikaz metodologije za konstrukciju kurikuluma nastavnog predmeta. Konstrukcija kurikuluma temelji se kako na potrebama tržišta rada tako i na afinitetima i željama samih sudionika odgojno obrazovnog procesa. Metodologija je razvijena kroz projekt „3D Dizajn“. U razvoj kurikuluma, prema predloženoj metodologiji, uključeni su nastavnici, menadžment škole i sami učenici, budući polaznici programa. Primjenom ovakve metodologije moguće je redizajnirati predmetne kurikulume tako da uvažavaju potrebe tržišta rada, unaprjeđuju znanja i vještine učenika u skladu s percipiranim potrebama i njihovim afinitetima te istovremeno unaprijediti znanja i vještine nastavnika koji su odgovorni za njegovu provedbu.

kurikulum, metodologija 3D Dizajn

This paper presents a methodology for the design of the curriculum of the school subject. The design of the curriculum is based on the needs of the market of labor and the preferences and desires of the participants in the educational process. The methodology was developed through the project "3D Design". In the process of developing the curriculum, according to the proposed methodology, are included the teachers, the school management and the students themselves, as participants of the program. By applying this methodology it is possible to redesign the subject curricula so as to take into account the needs of the labor market, improve the knowledge and skills of students in accordance with their perceived needs and preferences and at the same time improve the knowledge and skills of teachers who are responsible for its implementation.

engleski

A METHODOLOGY OF CONSTRUCTING THE SUBJECT CURRICULUM WITHIN THE PROJECT "3D DESIGN"

nije evidentirano

curriculum, methodology, 3D Design

nije evidentirano

Podaci o prilogu

563-581.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

CONTEMPORARY MANAGEMENT CHALLENGES AND ORGANIZATIONAL SCIENCES Fourth international scientific conference

Prof. Cvetko Smilevski, Ph.D.

Bitola: BAS Institut za menadžment

978-608-4729-06-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

poster

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Grafička tehnologija, Računarstvo, Temeljne tehničke znanosti

Poveznice