Inovacije u oglašavanju i komunikaciji s kupcima u maloprodaji (CROSBI ID 409581)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ivan Jukić
Dario Dunković
hrvatski
Inovacije u oglašavanju i komunikaciji s kupcima u maloprodaji
U ovom radu obrađuju se inovacije u komunikaciji i oglašavanju u maloprodaji i predstavljena obilježja suvremene maloprodaje. Temeljem istraživanja utvrđeno je da se suvremena maloprodaja sve više vodi za novim tehnologijama koje joj omogućavaju lakšu i bržu komunikaciju s kupcima. Osim bolje komunikacije s kupcima, nove tehnologije, posebice internetske aplikacije, društvene mreže te disruptivne tehnologije omogućile su maloprodavačima bolje praćenje ponašanja kupaca. Temeljem informacija koje prikupe putem internetske prodaje te programa lojalnosti, maloprodavači mogu oglašavanje i komunikaciju usmjeriti prema potrebama kupca. Na taj način pružaju mu brže informacije u kupovini i daju se kupcu one informacije o prodaji koje njih interesiraju. Budući da će se nove tehnologije i dalje razvijati, pri čemu se primarno misli na daljnji razvoj digitalizacije i robotizacije može se očekivati da će ih maloprodaja sve više koristiti u svojem poslovanju. Upravo iz tog razloga ova tema diplomskog rada se smatrat aktualnom i za buduća istraživanja o oglašavanju i komunikaciji u maloprodaji.
inovacije ; kupci ; komunikacija ; maloprodaja ; oglašavanje
diplomski rad, Smjer Trgovina
engleski
Innovations in Advertising and Communication with Costumers in Retail
nije evidentirano
innovations ; costumers ; communication ; retail ; advertising
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
09.02.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb