Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga marketinga u razvoju zdravstvenog turizma Republike Hrvatske (CROSBI ID 645639)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Guzovski, Marina ; Nedović, Mirjana ; Smoljić, Mirko Uloga marketinga u razvoju zdravstvenog turizma Republike Hrvatske // INTERNATIONAL Scientific-Business Conference LIMEN 2016 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations (2 ; 2016 ; Beograd). Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans, 2017. str. 617-624

Podaci o odgovornosti

Guzovski, Marina ; Nedović, Mirjana ; Smoljić, Mirko

hrvatski

Uloga marketinga u razvoju zdravstvenog turizma Republike Hrvatske

Zdravstveni turizam omogućava distribuciju proizvoda i usluga za očuvanje zdravlja, te na taj način indirektno ima utjecaj na gospodarstvo jedne zemlje i u konačnici se odražava i na investicije, i na zapošljavanje i na prihode. Razvoj zdravstvenog turizma utječe i na podizanje opće razine svijesti i kulture očuvanja i unapređenja zdravlja. Holistički marketing pristup zdravlju usmjeren je na cjelokupnu koncepciju očuvanja i unapređenja zdravlja svih sudionika u procesu.

holistički marketing pristup, zdravstveni turizam, unapređenje zdravlja

nije evidentirano

engleski

The role of marketing in development of health tourism of the Republic of Croatia

nije evidentirano

holistic marketing approach, health tourism, health promotion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

617-624.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

INTERNATIONAL Scientific-Business Conference LIMEN 2016 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations (2 ; 2016 ; Beograd)

Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans

978-86-80194-05-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice