Uloga marketinga u razvoju zdravstvenog turizma Republike Hrvatske (CROSBI ID 645639)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Guzovski, Marina ; Nedović, Mirjana ; Smoljić, Mirko
hrvatski
Uloga marketinga u razvoju zdravstvenog turizma Republike Hrvatske
Zdravstveni turizam omogućava distribuciju proizvoda i usluga za očuvanje zdravlja, te na taj način indirektno ima utjecaj na gospodarstvo jedne zemlje i u konačnici se odražava i na investicije, i na zapošljavanje i na prihode. Razvoj zdravstvenog turizma utječe i na podizanje opće razine svijesti i kulture očuvanja i unapređenja zdravlja. Holistički marketing pristup zdravlju usmjeren je na cjelokupnu koncepciju očuvanja i unapređenja zdravlja svih sudionika u procesu.
holistički marketing pristup, zdravstveni turizam, unapređenje zdravlja
nije evidentirano
engleski
The role of marketing in development of health tourism of the Republic of Croatia
nije evidentirano
holistic marketing approach, health tourism, health promotion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
617-624.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
INTERNATIONAL Scientific-Business Conference LIMEN 2016 Leadership & Management: Integrated Politics of Research and Innovations (2 ; 2016 ; Beograd)
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans
978-86-80194-05-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096