Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 864358

Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna; Pažin Ilakovac, Ružica
Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2016. str. 132-143 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti
(Integration and Partnership of Sciences and Arts)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna ; Pažin Ilakovac, Ružica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Sveučilište J.J. Strossmayera u Osijeku, Umjetnička akademija u Osijeku, 2016, 132-143

ISBN
978-953-58055-5-7

Skup
1. Međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.-18.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Integracija, kurikulum, partnerstvo, umjetnost, znanost.
(Integration, curriculum, partnerships, science and arts.)

Sažetak
Odgojno-obrazovni proces je složena interakcija, prožeta znanošću i umjetnošću, individualnim interesima i potrebama te društvenim vrijednostima i postignućima, od školskih, kulturnih, umjetničkih, etičkih do praktičnih i životnih. Odnos pedagogije i umjetnosti uvijek je aktualan, a danas se još dodatno razmatra u okviru naglašenih dimenzija otvorenosti, pluralnosti i kreativnosti u humanističkom kurikulumu suvremene škole. Integracija i partnerstvo u znanosti i umjetnosti, gledano u školskome i društvenome okružju, razvija se multidisciplinarnim (okuplja discipline oko zajedničke teme), interdisciplinarnim (omogućuje integraciju i dijalog disciplina) i transdisciplinarnim (nadilazi discipline) pristupom kurikulumu. Stoga je cilj ovoga rada prikazati tri osnovna oblika integracije kurikuluma (unutar jedne discipline, kros-disciplinarno te unutar i kros-disciplinarno sa stajališta učenika) u deset različitih modela i metodologija za povezivanje nastavnih planova i programa, ne potirući autonomiju i specifičnost pojedinoga predmeta. Rezultati kvalitativne analize integracije i partnerstva u znanosti i umjetnosti interpretirani su u kontekstu cjeloživotnoga učenja i prikazani grafički (slikovno) i s pripadajućim deskripcijama.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek