Klavirska početnica-most između nastavnika, instrumenta i učenika (CROSBI ID 645562)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sabljar, Mirna
hrvatski
Klavirska početnica-most između nastavnika, instrumenta i učenika
Učitelji klavira se u svome radu koriste klavirskim početnicama čiji sadržaj prezentiraju učenicima. Klavirske početnice su knjige mostovi između notnih zapisa, izgovorene učiteljeve riječi i reprodukcije zvuka, odnosno budućeg sviranja. Empirijski dio rada je istraživanje provedeno u najvećim glazbenim školama Osječko-baranjske županije, Vukovarsko- srijemske županije i Požeško-slavonske županije u Republici Hrvatskoj. Nastavnici su upitani o korištenju početnica, o njihovoj primjenjivosti i aktualnosti u modernom dobu. Cilj ovoga istraživanja je detaljna analiza stanja u suvremenom poučavanju klavira, primjenjivost postojećih klavirskih početnica u ovovremenoj nastavi. Namjera je bila prikupljanje informacija od učitelja klavira kojima se dobivaju važni podatci potrebni svakom budućem autoru nove početnice.
klavirska pedagogija, klavirske početnice, suvremena nastava
nije evidentirano
engleski
Beginner's textbook for piano teacher - bridge between teachers, instrument and students
nije evidentirano
piano-pedagogy, piano-textbooks for begginers, modern teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
442-453.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Czékus Géza
Subotica: Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku Univerziteta u Novom Sadu
978-86-87095-20-5
Podaci o skupu
VI.International Scientific Conference - Book - communication– competence /Könyv -
predavanje
27.09.2012-29.09.2012
Subotica, Srbija