Elektronička trgovina u maloprodaji (CROSBI ID 645546)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Nedović, Mirjana ; Guzovski, Marina ; Smoljić, Mirko
hrvatski
Elektronička trgovina u maloprodaji
Utjecaj informacijsko komunikacijske tehnologije proteže se kroz sve sfere poslovanja i na svim područjima života. Neosporno je da ima ogroman utjecaj na ekonomiju i društvo neke zemlje. Trgovina putem interneta smatra se najprofitabilnijim oblikom trgovine zbog niskih troškova i jednostavnosti kupovine. Razvoj trgovine putem interneta u Hrvatskoj krenio je polako s tendencijom sve većeg uspona, a užurbani način života i sve manje slobodnog vremena utjecali su na sve češću kupovinu putem interneta. Cilj ovog rada je ukazati na značenje internet trgovine kao novijeg oblika trgovinskog poslovanja, te spoznati dostupnost proizvoda, zadovoljstvo kupovinom, širinom asortimana i cjelokupnom kvalitetom komunikacije s potencijalnim potrošačima koja se nudi putem interneta na primjeru jednog trgovačkog centra.
Elektronička trgovina, komunikacijsko informacijska tehnologija, upravljanje maloprodajom
nije evidentirano
engleski
Retailers Electronic Trading
nije evidentirano
Electronic commerce, communications, information technology, retailing management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
155-162.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Conference Leadership&Management:Integrated Politics of Research and Innovations
Beograd: Association of Economists and Managers of the Balkans - Udekom Balkans
978-86-80194-05-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096