Kvaliteta usluge u javnom gradskom prijevozu (CROSBI ID 409411)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Sikirić, Matija
Slavulj, Marko
hrvatski
Kvaliteta usluge u javnom gradskom prijevozu
Kvaliteta usluge javnog prijevoza uvelike utječe na zadovoljstvo korisnika te istovremeno i na prijevoznu potražnju. Opisani su primjeri kako europski gradovi obavljaju ispitivanja kvalitete usluge te putem benchmarkinga međusobno dijele podatke radi uzajamne koristi. Isto tako opisani su standardi prema kojima se provode ocjene kvalite usluge javnog prijevoza. U završnom radu analizirani su indikatori kvalitete usluge javnog prijevoza u Gradu Zagrebu na temelju provedene ankete, te se dobila slika kakvo mišljenje o kvaliteti usluge imaju korisnici javnog prijevoza. Također, ponuđeni su neki od prijedloga za povećanje zadovoljstva kvalitetom usluge javnog prijevoza koje su ocjenjivali sami korisnici usluge.
kvaliteta usluge javnog prijevoza, benchmarking, standardi, prijevozna potražnja, Grad Zagreb
nije evidentirano
engleski
Quality of service in public transport
nije evidentirano
quality of public transport services, benchmarking, standards, transport demand, city of Zagreb
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
13.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet prometnih znanosti
Zagreb