Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine (CROSBI ID 14887)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | domaća recenzija

Skoko, Božo Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

Topić, Tanja

hrvatski

Strateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine

U ovoj publikaciji ćete pronaći temeljit pregled ključnih teorija, strategija i taktika u brendiranju država, potom rezultate niza istraživanja o identitetu i imidžu Bosne i Hercegovine, ključna razmišljanja građana Bosne i Hercegovine o sadašnjosti i budućnosti ove države, te stajališta vodećih bosanskohercegovačkih i inozemnih stručnjaka o mogućnostima, potencijalima i preprekama na putu eventualnog brendiranja BiH, kao i svojevrsni katalog identitetskih potencijala Bosne i Hercegovine i njezinih naroda. Knjiga predstavlja konkretne upute i alate za pristup brendiranju države i nezaobilazno štivo prilikom promišljanja bolje budućnosti Bosne i Hercegovine i njezinih stanovnika te planiranju konkretnog procesa brendiranja, koji je pak neophodan želi li ova država zauzeti kvalitetnije mjesto na međunarodnoj političkoj i ekonomskoj pozornici.

Bosna i Hercegovina ; brendiranje ; identitet ; imidž ; Hrvati ; Bošnjaci ; Srbi

nije evidentirano

engleski

Strategic guidelines for branding of Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

Bosnia and Herzegovina ; branding ; identity ; image ; Croats ; Bosniaks ; Serbs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb

2015.

978-9958-884-35-1

128

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija