Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme (CROSBI ID 236885)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Somolanji Tokić, Ida
hrvatski
Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme
Pedagogija početak formalnog školovanja prepoznaje kao značajan trenutak djetetova života koje je razvojno izrazito bitno, a ujedno i jedno od stresnijih u djetinjstvu. Polasku u osnovnu školu može se pristupiti kroz različito shvaćanje djeteta što je dovelo do nedostatka konsenzusa i temeljnog razumijevanja procesa polaska. U Republici Hrvatskoj nova kurikularna reforma kao jedan od svojih bitnijih reformskih postupaka uzima snižavanje dobne granice za polazak djeteta u osnovnu školu. U ovom radu prezentirat će se osnovne teorijske postavke o procesu polaska u osnovnu školu te će se istaknuti uloga visokoškolskih ustanova u rješavanju problema i izazova koji stoje pred hrvatskim obrazovnim sustavnom prihvaćanjem snižavanja dobne granice djeteta za polazak u osnovnu školu. Analizom sadržaja učiteljskih studijskih programa u Republici Hrvatskoj ukazalo se na potrebu usklađivanja studijskih programa s potrebama budućih učitelja za kvalitetan rad s djecom predškolske, odnosno rane školske dobi.
analiza sadržaja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu školu, učiteljski studijski programi
nije evidentirano
engleski
Teacher competencies and child starting CSE in the light of a new curricular reform
nije evidentirano
content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65 (3)
2016.
423-440
objavljeno
0037-654X
1848-0756