Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme (CROSBI ID 236885)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Somolanji Tokić, Ida Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440

Podaci o odgovornosti

Somolanji Tokić, Ida

hrvatski

Kompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme

Pedagogija početak formalnog školovanja prepoznaje kao značajan trenutak djetetova života koje je razvojno izrazito bitno, a ujedno i jedno od stresnijih u djetinjstvu. Polasku u osnovnu školu može se pristupiti kroz različito shvaćanje djeteta što je dovelo do nedostatka konsenzusa i temeljnog razumijevanja procesa polaska. U Republici Hrvatskoj nova kurikularna reforma kao jedan od svojih bitnijih reformskih postupaka uzima snižavanje dobne granice za polazak djeteta u osnovnu školu. U ovom radu prezentirat će se osnovne teorijske postavke o procesu polaska u osnovnu školu te će se istaknuti uloga visokoškolskih ustanova u rješavanju problema i izazova koji stoje pred hrvatskim obrazovnim sustavnom prihvaćanjem snižavanja dobne granice djeteta za polazak u osnovnu školu. Analizom sadržaja učiteljskih studijskih programa u Republici Hrvatskoj ukazalo se na potrebu usklađivanja studijskih programa s potrebama budućih učitelja za kvalitetan rad s djecom predškolske, odnosno rane školske dobi.

analiza sadržaja, dob djeteta, proces polaska u osnovnu školu, učiteljski studijski programi

nije evidentirano

engleski

Teacher competencies and child starting CSE in the light of a new curricular reform

nije evidentirano

content analysis, starting school age, transition to school, teacher education programs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (3)

2016.

423-440

objavljeno

0037-654X

1848-0756

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice