Kompetencije studenata u višerječnim nazivima u engleskome jeziku prometnih struka (CROSBI ID 645462)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Polić, Tamara
hrvatski
Kompetencije studenata u višerječnim nazivima u engleskome jeziku prometnih struka
Posebna osobitost engleskoga jezika je kvalifikacija jedne imenice drugom (Gačić, 2009). Imenice su u predmodifikaciji gotovo jednako prisutne kao i atributivni pridjevi (Biber et al., 1999). U engleskome jeziku struke izražena je tendencija sažimanja informacije u nominalnu sintagmu, kako bi izričaj bio koncizan, konceptualno bogat i kompaktan na sintaktičkoj razini, što rezultira nastajanjem imenica ili izraza koji imaju značenje slično imenicama ili imenskim skupinama (Huddleston, 2005). Predatribucija može biti iznimno složena (Kereković, 2012), jer se osnovne kombinacije dviju riječi mogu dalje ulančavati, pa tako nastaju složeni višerječni izrazi. Cilj je ovoga rada ustanoviti razinu studentske kompetencije u interpretaciji i proizvodnji višerječnih naziva u engleskome jeziku struke.
engleski jezik struke, jezični test, kompetencije studenata, višerječni nazivi
nije evidentirano
engleski
Student Competence in Multi-Word Lexical Units in English for Transport and Traffic Purposes
nije evidentirano
English for Specific Purposes (ESP), test, student competences, multi-word lexical units
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
II. International Conference From Theory to Practice in Language for Specific Purposes = II. međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
predavanje
17.02.2017-18.02.2017
Zagreb, Hrvatska