Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 236852)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Diković, Marina Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 4; 539-558

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina

hrvatski

Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju

Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.

aktivno poučavanje, mišljenje učitelja, suradničko učenje, vještine, znanje

nije evidentirano

engleski

Teaching and Learning Methods in Curricular Approach of the Citizenship Education

nije evidentirano

active teaching, teachers' opinion, cooperative learning, skills, knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65 (4)

2016.

539-558

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Povezane osobe



nije evidentirano