Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 236852)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Diković, Marina
hrvatski
Metode poučavanja i učenja u kurikulumskome pristupu građanskom odgoju i obrazovanju
Svrha istraživanja metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju proizlazi iz potrebe da se njihovom uporabom ostvare ishodi učenja definirani kurikulumskim pristupom. Cilj ovoga rada jest ispitati mišljenje učitelja o primjeni metoda poučavanja i učenja u građanskome odgoju i obrazovanju. Rezultati dobiveni na uzorku od 225 učitelja osnovnih škola ukazuju na to da se najčešće primjenjuju metode aktivnoga i suradničkoga poučavanja i učenja. Učitelji koji građanski odgoj i obrazovanje više provode interdisciplinarno češće primjenjuju ponuđene metode, a učitelji koji ga provode kao izvannastavnu aktivnost ili kao projekt primjenjuju više različitih metoda poučavanja i učenja. Pravilan odabir metoda poučavanja i učenja u odgojno-obrazovnoj praksi od iznimne je važnosti za dostizanje ishoda učenja za što su potrebni kompetentni učitelji koji svojim znanjima, vještinama i vrijednostima potiču razvoj kompetencija učenika.
aktivno poučavanje, mišljenje učitelja, suradničko učenje, vještine, znanje
nije evidentirano
engleski
Teaching and Learning Methods in Curricular Approach of the Citizenship Education
nije evidentirano
active teaching, teachers' opinion, cooperative learning, skills, knowledge
nije evidentirano