Znaju li oni da mi postojimo? (CROSBI ID 236840)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Borac, Ana ; Dujmović, Danko
hrvatski
Znaju li oni da mi postojimo?
U Hrvatskoj suradnja škole I muzeja nije integrirani dio obrazovnog sustava, nego je prepuštena osobnoj odluci nastavnika. Međutim oni često nisu upoznati s mogućnostima koje im muzeji pružaju. S druge strane, muzejski pedagozi nisu uvijek svjesni svih prepreka koje sprečavaju kvalitetniju interakciju između nastavnika, učenika I muzejskih sadržaja. Zato smo pokrenuli istraživanje kojim bismo saznali koliko nastavnici znaju o muzejskoj edukaciji, odnosno znaju li da im netko može pomoći u planiranju posjeta muzeju. Prema rezultatima, zaključujemo da među nastavnicima postoji volja za boljom suradnjom, ali nedostaje kvalitetna komunikacija s njima jer su nedovoljno informirani o postojećim edukativnim programima. Konkretne sugestije koje smo od nastavnika dobili daju nam odlične smjernice za poboljšanje komunikacije I suradnje između nastavnika I muzejskih pedagoga.
muzejska pedagogija
nije evidentirano
engleski
Do they know about us?
nije evidentirano
museum education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
2
2015.
53-59
objavljeno
1848-4417