Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora (CROSBI ID 409355)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lach, Stjepan Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora / Spevec, Dubravka (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Lach, Stjepan

Spevec, Dubravka

hrvatski

Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora

Mali je broj autora pisao o primjeni slijepih karata u nastavi geografije. Ta činjenica govori kako se radi o nedovoljno korištenom nastavnom sredstvu u nastavi geografije. Upravo slijepe karte mogu u nastavi geografije poslužiti kao odlično sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora. Cilj rada jest provjeriti kako učestalost upotrebe slijepih karata kao nastavnog sredstva u nastavi geografije pridonosi boljem razvoju geografskih vještina i znanja učenika. Rad se temelji na anketnom istraživanju provedenom na uzorku od 169 učenika četvrtih razreda gimnazija u Virovitici i Slatini, a anketnim je upitnikom provjeravana usvojenost nastavnih sadržaja iz geografije Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno kako je razina učeničkog poimanja prostora manja u odnosu na činjenično znanje za iste odgojno-obrazovne ishode. Sukladno rezultatima, vidljiva je potreba za češćom upotrebom slijepih karata u nastavi geografije.

slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske

nije evidentirano

engleski

Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space

nije evidentirano

blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

22.02.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Demografija