Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora (CROSBI ID 409355)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lach, Stjepan
Spevec, Dubravka
hrvatski
Slijepe karte kao sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora
Mali je broj autora pisao o primjeni slijepih karata u nastavi geografije. Ta činjenica govori kako se radi o nedovoljno korištenom nastavnom sredstvu u nastavi geografije. Upravo slijepe karte mogu u nastavi geografije poslužiti kao odlično sredstvo za provjeru učeničkog poimanja prostora. Cilj rada jest provjeriti kako učestalost upotrebe slijepih karata kao nastavnog sredstva u nastavi geografije pridonosi boljem razvoju geografskih vještina i znanja učenika. Rad se temelji na anketnom istraživanju provedenom na uzorku od 169 učenika četvrtih razreda gimnazija u Virovitici i Slatini, a anketnim je upitnikom provjeravana usvojenost nastavnih sadržaja iz geografije Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno kako je razina učeničkog poimanja prostora manja u odnosu na činjenično znanje za iste odgojno-obrazovne ishode. Sukladno rezultatima, vidljiva je potreba za češćom upotrebom slijepih karata u nastavi geografije.
slijepe karte, nastavna sredstva, poimanje prostora, geografija Hrvatske
nije evidentirano
engleski
Blank Map as a Teaching Tool to Test Students' Understanding of Space
nije evidentirano
blank maps, teaching tool, spatial cognition, Geography of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
22.02.2017.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb