Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu-globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti (CROSBI ID 236829)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vrcelj, Sofija
hrvatski
Izazovi kojima su pedagozi izloženi u savjetodavnom radu-globalizacijski kontekst i (anti)vrijednosti
rad je posvećen analizi suvremenih fenomena pod kojima podrazumijevamo mobilnu telefoniju, društvene mreže, brendiranje mladosti, ljepote, zdravlja i sreće kroz estetizaciju tijela te drugih (anti)vrijednosti globalizacijskog konteksta i njihovih utjecaja na mlade koji značajno redefiniraju savjetodavni rad u školama. kroz tu prizmu, globalizacija je nametnula potrebu pripremanja savjetnika (pedagoga) za rad s vrlo različitom školskom populacijom te traženje najboljeg pristupa u kompleksnom spoju suodnosa suvremenih zbivanja mladih, odgojno- obrazovnih institucija i dinamičnog okruženja. promišljanja novih koncepata savjetodavnog rada zahtijeva holistički pristup, posebno stoga što su pedagozi ( i školski savjetnici)jedinstveno pozicionirani s obzirom da imaju potpuniju sliku životnih okolnosti učenika te njihovih izazova i potreba. Ovakav pristup pedagozima, odnosno savjetodavnom radu kojeg nazivaju pedagogijom životnog puta, kristalizira stavove o promjeni obrazovnih politika i promjena u obrazovanju pedagoga kako bi oni savjetodavnim radom mogli odgovoriti na izazove globalizacijskog konteksta.
brendiranje mladosti, društvene mreže, karijera, kultura konzumerizma, mobilna telefonija, balkanizacija.
nije evidentirano
engleski
The Challenges that Pedagogues face in their Advisory Work-the Context of Globalisation and (anti)values
nije evidentirano
branding youth, social networks, career, culture of consumerism, mobile phones, balkanizations. .
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65 (1)
2016.
59-74
objavljeno
0037-654X
1849-532X