Kadriranje islama (CROSBI ID 645412)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alić, Sead
hrvatski
Kadriranje islama
Masmediji su globalno sredstvo za stvaranje slika/predodžbi/mišljenja - o fenomenima koji nas okružuju - mišljenja o kontekstu u kojemu živimo. Tekst analizira posljedice uokvirivanje mišljenja o islamu. Interdisciplinarnim pristupom želi se pokazati/otkriti/detektirati - mehanizme pomoću kojih se stvara dominantno mišljenje o islamu u javnosti. Uokvirivanje islama otkriva paradokse koji razotkrivaju sam mehanizam uokvirivanja islama. Ovo izlaganje je dio projekta razotkrivanja marketinških strategija u područjima u kojima ih ne očekujemo. Istovremeno ovo je traganje za mogućim naručiteljima ovakvih ‘marketinških strategija’. Kadriranje islama izazov je za kritičko mišljenje.
islam ; masmediji ; kadriranje islama ; javnost ; kritičko mišljenje
nije evidentirano
engleski
Framing of Islam
nije evidentirano
islam ; mass media ; framing of Islam ; public ; critical thinking
nije evidentirano
Podaci o prilogu
207-217.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Islam i mediji
Alić, Sead ; Kovač, Tomislav
Zagreb: Islamska zajednica u Hrvatskoj
978-953-6330-50-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096