Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj (CROSBI ID 236769)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Anđić, Dunja ; Radošević, Marina
hrvatski
Školski okoliš u funkciji odgojno-obrazovne prakse rada učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
Rad u školskom okolišu doprinosi cjelokupnom razvoju učenika, izravno utječe na akademski uspjeh učenika i unaprjeđuje kvalitetu rada škola. Cilj ovoga rada bio je utvrditi praksu rada učitelja u školskom okolišu. Riječ je o preliminarnom istraživanju provedenom na uzorku od 50 ispitanika, učitelja razredne nastave u osnovnim školama. Na tri skale, kojima su mjerene značaj, aktivnosti i prepreke u radu učitelja u školskom okolišu i u praksi odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, provedene su eksplorativne faktorske analize, koje su detaljno prikazane. Rezultati pokazuju da učitelji procjenjuju školski okoliš značajnim mjestom u nastavnom radu i da su osrednje zadovoljni školskim okolišem škola u kojima rade. Najveću prepreku u realizaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu predstavljaju financijska sredstva. Rezultati ovog istraživanja ne ukazuju samo na mogućnost daljnjeg razvoja metodologije rada u ispitivanju prakse rada učitelja u području odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školskom okolišu, već i na razne mogućnosti unaprjeđivanja rada u školskom okolišu, a time i na realizaciju kvalitetnije odgojno-obrazovne prakse u školama.
estetski odgoj, igrališta, odgoj i obrazovanje za održivi razvoj, parkovi, vrtovi
nije evidentirano
engleski
School environment in the function of educational practice work of teachers in education for sustainable development
nije evidentirano
aesthetic education, playgrounds, education for sustainable development, parks, gardens.
nije evidentirano