Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Financijski efekti kupona u maloprodaji (CROSBI ID 236695)

Prilog u časopisu | stručni rad

Dunković, Dario Financijski efekti kupona u maloprodaji // Računovodstvo i financije, 63 (2017), 3; 138-141

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Financijski efekti kupona u maloprodaji

Odluke menadžmenta o promotivnim aktivnostima često su pod pritiskom konkurencije i kupaca. Važno je stoga upoznati maloprodajni menadžment sa efektima nekih oblika digitalne promocije koji su privlačni i vrlo traženi među kupcima, kao što su kuponi. Obzirom da su većini poznati konvencionalni kuponi (npr. iz časopisa) koji obično kupcu pružaju sniženja do 20%, ovdje će se obraditi efekt danas mnogo popularnijih društvenih kupona (social coupons) koji se distribuiraju preko platformi društvenih mreža i pomoću kojih se nude mnogo veći popusti. Proces njihova izdavanja i otkupa opisuje se kao couponing. Ovi kuponi imaju snažniji komunikacijski i marketinški učinak u privlačenju novih kupaca, međutim, istovremeno slab profitni potencijal tako da je zbog te posebnosti korisno šire analizirati učinke ove tehnike na maloprodavača i njegove pogone. Trend je privlačenje kupaca koristeći inovativne marketinške alate na društvenim mrežama i platformama jer kupci on-line pomno prate kupone, sniženja i druge ponude mnogo više nego što su toga svjesni čak i sofisticirani maloprodavači.

kuponi, maloprodaja, efekti promocije, profitabilnost

nije evidentirano

engleski

Financial effects of social coupons

nije evidentirano

social coupons, retail, promotional effects, profitability

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (3)

2017.

138-141

objavljeno

0350-4506

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice