Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UČINKOVITOST RAZLIČITIH MODELA PODUKE JEDRENJA NA DASCI (CROSBI ID 409303)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Prlenda, Nikola UČINKOVITOST RAZLIČITIH MODELA PODUKE JEDRENJA NA DASCI / Oreb, Goran (mentor); Zagreb, Kineziološki fakultet u Zagrebu, . 2012

Podaci o odgovornosti

Prlenda, Nikola

Oreb, Goran

hrvatski

UČINKOVITOST RAZLIČITIH MODELA PODUKE JEDRENJA NA DASCI

Temeljni cilj istraživanja bio je utvrditi učinkovitiji model poduke osnovnih elemenata tehnike jedrenja na dasci. Sukladno cilju odabran je uzorak od 159 ispitanika sastavljen od 98 studenata i 61 studentice. Program poduke trajao je ukupno sedam dana, pri čemu su svakog dana prolazili poduku u trajanju od 90 minuta. Korišten je 2x2x2 faktorski model uz pomoć kojeg je dobiveno osam različitih kombinacija modela poduke. Modeli poduke su u sebi sadržavali konvencionalni pristup i eksperimentalni pristup poduke, a razlikovali su se obzirom na materijalni, programski i kadrovski aspekt. Multivarijatnom analizom utvrđeno je kako kadrovske promjene u poduci odnosno sustav rada 1:5 (učitelj – student) imaju značajan utjecaj na ukupnu količinu znanja kod elementa start. Također, rezultati ukazuju na značajno bolje rezultate kod grupa poučavanih s promjenama u programu poduke kod svih elemenata osim kod okreta uz vjetar. Isto tako rezultati t – testa ukazuju kako promjene s obzirom na kadrovski i programski aspekt značajno utječu na ukupnu količinu znanja u jedrenju na dasci. Također se zaključuje da će modeli poduke u kojima su izmjenjena sva tri aspekta postići značajno bolje rezultate kod ukupne količine usvojenog znanja jedrenja na dasci. Regresijskom analizom skupa motoričkih sposobnosti i morfoloških karakteristika s varijablom ukupno znanje jedrenja na dasci utvrđuje se značajna povezanost motoričkih testova fleksija podlaktice, stisak desne šake i veslanje na dasci dvadeset pet metara s količinom usvojenog znanja iz jedrenja na dasci kod studentica. Rezultati istraživanja osigurali su na osnovu dobivenih spoznaja bolje razumijevanje procesa učenja i podučavanja jedrenja na dasci, te zakonitosti koje u tom procesu vrijede. Također su osigurali bolji pregled sposobnosti i karakteristika odraslih početnika koje utječu na efikasnost svladavanja specifičnih motoričkih znanja.

Jedrenje na dasci, program poduke, škola jedrenja na dasci, studenti

nije evidentirano

engleski

EFFECTIVENESS OF DIFFERENT TEACHING MODELS IN WINDSURFING

nije evidentirano

windsurfing, teaching programs, windsurf school, students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

19.12.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Kineziološki fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija