Stereotipi i medijski prikaz ljepote: Kako mediji oblikuju naš pojam lijepoga? (CROSBI ID 779963)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Labaš, Danijel ; Ciboci, Lana ; Kanižaj, Igor
hrvatski
Stereotipi i medijski prikaz ljepote: Kako mediji oblikuju naš pojam lijepoga?
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu je u 2015. provodilo projekt „Medijskom kulturom do sretnog i bezbrižnog djetinjstva“, u sklopu kojeg je, uz potporu Zaklade Adris, izradilo šest edukativnih brošura o medijima i njihovu utjecaju na djecu i mlade. Brošure su namijenjene učenicima u osnovnoj školi u dobi od 10 do 14 godina. Svi su sadržaji edukativnog karaktera i u potpunosti prilagođeni dječjoj dobi. Ukazuju na pozitivne strane masovnih medija (osobito na njihovu ulogu u odgoju i obrazovanju), ali i upozoravaju na negativne strane poput utjecaja oglašavanja, elektroničkog nasilja, senzacionalizma, stereotipa, neprimjerenog izvještavanja i lažnog prikaza ljepote.
mediji ; medijska pismenost ; stereotipi ; medijski prikaz
nije evidentirano
engleski
Stereotypes and media representation of beauty: How the media influence our notion of beauty
nije evidentirano
media ; media literacy ; stereotypes ; media representation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Društvo za komunikacijsku i medijsku kulturu, projekt Djeca medija
2015.
nije evidentirano
objavljeno