Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem (CROSBI ID 58132)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Jukić, Dinko Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, Mirna (ur.). Osijek, 2010. str. 67-83

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dinko

hrvatski

Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem

Markentiški stručnjaci kreiranjem marke, stvaranjem mita i upravljanjem markama posredno djeluju na socijalnu strukturu društva. Komparirajući postavke Sznajd-Weron i suvremene ideje Gobeovog emotivnog brandinga u radu će se prikazati potrošačeva manipulacija. Fenomen “crne kutije” poslužit će kao analitički prikaz uživljavanja potrošača i njegove percepcije. Najugroženije su skupine djece, subkulturne skupine i siromašni. Prema teoriji socijalne valdacije potrošači iniciraju proces identifikacije prema drugima, odnosno prema markama. Neuromarketing ističe važnost emotivnosti, a stvaranje proizvoda ili pružanje usluge, najbolje se očituje upravo u poštivanju potrošača. Rješenje se nalazi u zajedničkoj komunikaciji između marketinga i potrošača koje se pretvara u prijateljski odnos. Staro počelo zadovoljavanja potreba prema Maslowu treba se mijenjati modernim pristupom limbičkog koncepta. Markentiški stručnjaci moraju više pozornosti obratiti na potrošačeve želje, a ne na njihove potrebe. Prema Straussovoj invarijantnosti postmoderniteta potrošača i Ritzereovoj mekdonaldizaciji kupca, divizijski se prikazuju etički odnosi s potrošačima. Konflikt koji se javlja između potrošačevih želja i proizvođačevog cilja premošćuje se emocionalnim brandingom. Potrošač u postmodernom društvu mora biti zadovoljen emotivno, jer bez te komponente, rizik od napuštanja proizvođača je prevelik

marka, potrošač, etika, neuromarketing

nije evidentirano

engleski

Metaethics used as a marketing disquise of customer relations

nije evidentirano

brand, customer, ethic, neuromarketing.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

67-83.

objavljeno

Podaci o knjizi

Marketing i održivi razvitak

Leko Šimić, Mirna

Osijek:

2010.

978-953-253-074-2

Povezanost rada

Povezane osobe




Ekonomija