Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem (CROSBI ID 58132)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Jukić, Dinko
hrvatski
Metaetika kao marketinška krinka odnosa s potrošačem
Markentiški stručnjaci kreiranjem marke, stvaranjem mita i upravljanjem markama posredno djeluju na socijalnu strukturu društva. Komparirajući postavke Sznajd-Weron i suvremene ideje Gobeovog emotivnog brandinga u radu će se prikazati potrošačeva manipulacija. Fenomen “crne kutije” poslužit će kao analitički prikaz uživljavanja potrošača i njegove percepcije. Najugroženije su skupine djece, subkulturne skupine i siromašni. Prema teoriji socijalne valdacije potrošači iniciraju proces identifikacije prema drugima, odnosno prema markama. Neuromarketing ističe važnost emotivnosti, a stvaranje proizvoda ili pružanje usluge, najbolje se očituje upravo u poštivanju potrošača. Rješenje se nalazi u zajedničkoj komunikaciji između marketinga i potrošača koje se pretvara u prijateljski odnos. Staro počelo zadovoljavanja potreba prema Maslowu treba se mijenjati modernim pristupom limbičkog koncepta. Markentiški stručnjaci moraju više pozornosti obratiti na potrošačeve želje, a ne na njihove potrebe. Prema Straussovoj invarijantnosti postmoderniteta potrošača i Ritzereovoj mekdonaldizaciji kupca, divizijski se prikazuju etički odnosi s potrošačima. Konflikt koji se javlja između potrošačevih želja i proizvođačevog cilja premošćuje se emocionalnim brandingom. Potrošač u postmodernom društvu mora biti zadovoljen emotivno, jer bez te komponente, rizik od napuštanja proizvođača je prevelik
marka, potrošač, etika, neuromarketing
nije evidentirano
engleski
Metaethics used as a marketing disquise of customer relations
nije evidentirano
brand, customer, ethic, neuromarketing.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
67-83.
objavljeno
Podaci o knjizi
Marketing i održivi razvitak
Leko Šimić, Mirna
Osijek:
2010.
978-953-253-074-2