Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sportski marketing i industrija sporta (CROSBI ID 14853)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Ivan Novak Sportski marketing i industrija sporta. Zagreb: Maling, 2006

Podaci o odgovornosti

Ivan Novak

hrvatski

Sportski marketing i industrija sporta

U knjizi se obrađuje sport sa stanovišta poslovne ekonomije koji objedinjuje mnoga područja: sportski marketing, poduzetništvo u sportu, sport kao poduzetnička djelatnost, sport kao medij, sportski menadžment i analiza poslovanja u sportu. Knjiga donosi brojne primjere sportsko-gospodarskih aktivnosti, izneseni su i obrađeni neki pojmovi koji se koriste u poslovnom svijetu sporta u razvijenim tržišnim gospodarstvima. Sport i njegov utjecaj na gospodarstvo analizirani su i putem Nacionalne klasifikacije djelatnosti (NKD 2002) usklađene s međunarodnim NACE i ISIC klasifikacijama, čime se ukazalo na znatne ekonomske i opće-gospodarske učinke sporta kao djelatnosti. Primjena ekonomskih načela u suvremenom sportu sve više postaje "condicio sine qua non" opstanka sportskih organizacija i poduzeća koja djeluju na sportskom tržištu kao neminovna posljedica suvremenog tretmana sporta i postupnog izrastanja nove gospodarske grane. Taj novi pristup rađa nove ekonomske discipline vezane uz sport, koje se obrađuju u knjizi. U knjizi se prenose i usklađuju svjetska praksa i teorijska dostignuća te se razrađuje marketinška koncepcija sporta uklopljena u širi okvir poslovne ekonomije, ističući pri tome ulogu i sporta i marketinga. Knjiga daje i koncepcijski okvir uloge sporta u poslovanju poduzeća, i to ne isključivo sportskih, već svih onih koja imaju bilo kakav dodir sa sportom ili koriste sport u svrhu unaprjeđenja i poboljšanja vlastitih poslovnih ciljeva i rezultata. Rukopis knjige dobiva na vrijednosti, jer proizlazi iz izvornog znanstvenog istraživanja, te i iz činjenice da se radi o djelu koje na cjelovit način doprinosi teoriji i praksi poslovanja poduzeća i drugih gospodarskih subjekata u domeni sporta. Pristup temi uvažava aktualne domaće okolnosti, jer se ukazuje na potrebe intenzivnije preorijentacije u hrvatskom sportu i sportskoj industriji, a koje mogu pomoći i jačanju konkurentskih sposobnosti hrvatskog gospodarstva na međunarodnom tržištu koristeći sve prednosti sporta. Knjiga je prvo takvo djelo iz tog područja u Hrvatskoj i nije ga moguće uspoređivati sa drugim domaćim izdanjima. Abstract: The book deals with sport from the point of business economics that combines many fields: sports marketing, entrepreneurship in sport, sport as an entrepreneurial activity, sport as a medium, sports management and business analysis in sports. The book presents numerous examples of sports and economic activities. Also, were presented and analyzed some of the terms used in the business world of sport in the developed market economies. Sport and its impacts on the economy were analyzed through the National Classification of Economic Activities (NKD 2002) in line with the international NACE and ISIC classifications, which approach indicate the substantial economic and general-economic impacts of sport as a business activity. Appliance of economic principles in the modern sport is increasingly becoming a "conditio sine qua non" of survival of sports organizations and the companies operating in the sports market, as unavoidable consequence of the modern approach to sport and gradual growing of this new industry. This new approach gives rise to new economic disciplines related to sport, which are processed in the book. The book transfers and harmonize international practice and theoretical achievements and elaborate marketing concept of sport integrated into the broader framework of business economics, emphasizing both role of the sports as well as marketing. The book provides the conceptual framework and role of sport in the operation of enterprises, not only sports firms, but all those who have any contact with sport or used sport in order to improve and upgrade their own business objectives and results. The book gets its value because it results from the original scientific research, and also from the fact that this book gives a comprehensive contribution to the theory and practice of business enterprises and other economic entities in the field of sports. Access to this topic respects the current domestic circumstances, and indicates the needs of intensive reorientation of Croatian sport and the sports industry, which can help strengthening the competitive ability of the Croatian economy on the international market, by using all the benefits of sport. This book is the first manuscript in this new field of economy in Croatia and can not be compared with other domestic issues.

sportski marketing, sportska industrija, poduzetništvo u sportu

nije evidentirano

engleski

Sports marketing and industry of sport

nije evidentirano

sports marketing, sport industry, entrepreneurship in sport

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Maling

2006.

953-955930-8

631

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe





Ekonomija