Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata (CROSBI ID 645038)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Ivan NOVAK & Bosiljka ŠARAVANJA Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata // 9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser / M. I. Glogar ; A. Grilec (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 108-111

Podaci o odgovornosti

Ivan NOVAK & Bosiljka ŠARAVANJA

hrvatski

Kreativnost – uvjet opstanka poslovnih subjekata

Svrha ovog rada je ukazivanje na važnost sveprisutne kreativnosti u poslovanju i uvjetovanosti opstanka poslovnih subjekata, uključivo tekstilnu industriju, na procesima kreativnosti, kroz neke primjere dobre prakse u različitim segmentima poslovnog procesa. Konkurentnost je bazirana na kreativnosti. Poslovni subjekti kreativnost iskazuju kroz nove proizvode, inovativne oblike kontrole kvalitete poslovnih procesa i proizvoda, nove organizacijske oblike proizvodnje, kroz nove suvremene oblike plasmana i naplate proizvoda, novi dizajn proizvoda i/ili inovativnu ambalažu, nove načine distribucije, kreativne načine tržišne komunikacije i promocije svojih proizvoda ili usluga, itd. Svrha ovog rada je osvještavanje javnosti o postojanju važnosti kreativnosti u poslovanju, ali ne samo u umjetničkim područjima kako bi to neki htjeli pripisati, već i unutar tržišnih gospodarstava uključivo tekstilnu industriju, a što dokazuju brojni primjeri dobre prakse u različitim segmentima poslovnog procesa. Obzirom da se konkurentnost bazira na kreativnosti, moguće je iznijeti tvrdnju kako kreativnost ima ključnu ulogu za opstanak i/ili razvoj poslovnih subjekata u svim djelatnostima, a time i u tekstilnoj industriji. Abstract: The purpose of this paper is to emphasize the importance of ubiquitous creativity in business, as well in textile industry, and dependency of company survival on creativity in business, all through some examples of good practice in various segments of the business process. Competitiveness is based on creativity. Business entities creativity express through new products, through innovative forms of quality control of business processes and products, through new organizational forms of production, through new contemporary forms of placements and payment, through new product design and/or innovative packaging, through new means of distribution, and creative ways of marketing communication and promotion of its products or services, etc. The purpose of this paper is to raise public awareness about the existence of the importance of creativity in business, not only in the artistic fields, but within market economies including textile industry, which is evidenced by numerous examples of good practice in various segments of the business process. Considering that competitiveness is based on creativity, it is possible to claim that creativity plays a key role in the survival and/or development of business entities in all business sectors, including the textile industry.

kreativnost, konkurentnost, tržišno gospodarstvo, poslovni subjekti

nije evidentirano

engleski

Creativity - The Condition of Survival of Business Entities

nije evidentirano

creativity, competitiveness, market economy, business entities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

108-111.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

9. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser

M. I. Glogar ; A. Grilec

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2459-8186

Podaci o skupu

Tekstilna znanost i gospodarstvo TZG 2016 - Kreativni mikser

poster

25.01.2016-25.01.2016

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Tekstilna tehnologija, Ekonomija