Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 861343

Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet


Gruić, Igor
Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet // 23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto" / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč: Hrvatski kineziološki savez, 2014. str. 526-532 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Odnosi sadržajnog, formalnog i funkcionalnog procjenjivanja izvedbi elemenata tehnike u kompleksnim kineziološkim aktivnostima na primjeru sportske igre: Rukomet
(Relations among Content, Formal and Functional Assessment of Performance of Techniques in Complex Kinesiological Activities in the Case of Sport Game: Team Handball)

Autori
Gruić, Igor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto" / Findak, Vladimir - Poreč : Hrvatski kineziološki savez, 2014, 526-532

ISBN
978-953-7965-01-3

Skup
23. Ljetna škola kineziologa "Kineziološke aktivnosti i sadržaji za djecu, učenike i mladež s teškoćama u razvoju i ponašanju te za osobe s invaliditeto"

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24-28.06.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Rukomet ; poučavanje ; ocjenjivanje ; tehnike ; kriteriji
(Handball ; Teaching ; Evaluation ; Techniques ; Criterion)

Sažetak
Oblikovanje istovjetne strukture ocjene za sve tehničke elemente predstavlja pokušaj ugrađivanja Fittsovog modela učenja motoričkih vještina (koji se sastoji od tri faze: kognitivna, asocijativna i autonomna) u definirane kriterije ocjenjivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Kineziološki fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Igor Gruić, (269321)