Ocjena efikasnosti nastave tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika osmih razreda osnovne škole (CROSBI ID 644937)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jozić, Marijan
hrvatski
Ocjena efikasnosti nastave tjelesne i zdravstvene kulture kod učenika osmih razreda osnovne škole
Na uzorku učenika osmih razreda (50 ispitanika) izvršeno je mjerenje inicijalnog i finalnog stanja u cilju ocjene efikasnosti oficijelnog nastavnog plana i programa. Rezultati pokazuju da su postignuti statistički značajni rezultati u svim varijablama osim u varijabli za procjenu funkcionalnih sposobnosti (F6), gledajući univarijatno odnosno, možemo zaključiti da bi budući plan i program trebao biti značajnije saturiran sadržajima cikličkog karaktera (s enegetskog stajališta značajnu ulogu u opterećenju učenika trebali bi zauzimati ciklički sadržaj do 15 sekundi (sprintevi do 100 m), ili trčanje duže od 12 minuta (do 3000 m). Odnosno, u nastavi više koristiti rad intenzivniji od "zone" aerobnog rada (koju karakterizira broj otkucaja srca od 13-150 otkucaja u minuti).
efikasnost ; nastava tjelesne i zdravstvene kulture ; učenici
nije evidentirano
engleski
An efficiency assessment of teaching physical education at eight grade pupils
nije evidentirano
efficiency ; teaching physical education ; pupils
nije evidentirano
Podaci o prilogu
123-125.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije : zbornik radova
Findak, Vladimir
Zagreb: Hrvatski savez pedagoga fizičke kulture
Podaci o skupu
10. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike HRvatske
predavanje
24.06.2001-28.06.2001
Poreč, Hrvatska