Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost (CROSBI ID 409168)

Ocjenski rad | diplomski rad

Putar, Nika Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost / Protrka Štimec, Marina ; Alviž, Josipa (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Putar, Nika

Protrka Štimec, Marina ; Alviž, Josipa

hrvatski

Lik umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže: prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost

U diplomskom radu govori se o liku umjetnika u romanu Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže, romanu koji pokazuje važnost koju likovna umjetnost uopće ima u njegovu autorskom opusu. Na temelju Krležinih eseja, studija i članaka istaknuto je autorovo promišljanje o hrvatskoj umjetničkoj sredini, o umjetnicima koje je cijenio te njegovo svestrano poznavanje slikarstva. U interpretaciji romana Povratak Filipa Latinovicza Miroslava Krleže naglasak je stavljen na analizu slikarstva hipersenzibilnog intelektualca / umjetnika Filipa Latinovicza. U Filipovim razgovorima i meditacijama o umjetnosti, koji čine dobar dio teksta, vidljiva je poveznost s Krležinim esejima koji su nastali prije 1932. godine, a koji su tema uvodnog dijela diplomskog rada. Budući da se roman Povratak Filipa Latinovicza obrađuje na nastavi hrvatskog jezika u 4. razredu gimnazije, kada se na nastavi Likovne umjetnosti obrađuje slikarstvo prve polovice 20. stoljeća, odnosno revolucija stilova (fovizam, kubizam, ekspresionizam, neorealizam), u radu se donosi prijedlog projektne nastave iz srednjoškolskog predmeta Likovna umjetnost koja objedinjuje korelaciju navedenih sadržaja. Ističu se prednosti projektne nastave te važnost interdisciplinarnosti i istraživanja tema u mnogobrojnim smjerovima.

Miroslav Krleža, Povratak Filipa Latinovicza, srednjoškolska projektna nastava, predmet Hrvatski jezik, predmet Likovna umjetnost

nije evidentirano

engleski

The figure of the artist in a novel The Return of Filip Latinovicz by an author Miroslav Krleža: a proposal for a teaching project of secondary school subject Visual Arts

nije evidentirano

Miroslav Krleža, The Return of Filip Latinovicz, teaching project in highschool, Croatian language and literature, Visual arts

nije evidentirano

Podaci o izdanju

95

28.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Povijest umjetnosti