Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske (CROSBI ID 644778)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Alviž, Josipa Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske // Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju. Mitrovica: Fakultet umetnosti Univerziteta u Prištini, 2016. str. 54-54

Podaci o odgovornosti

Alviž, Josipa

hrvatski

Mjesto srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u okviru umjetničkoga područja odgojno- obrazovnog sustava Republike Hrvatske

Strukturiranje kurikuluma u odgojno-obrazovna područja u hrvatskom je obrazovnom sustavu u novije vrijeme predloženo Nacionalnim okvirnim kurikulumom za predškolski odgoj i obrazovanje te opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje (2010. ; dalje NOK), a sličan je model nastavljen u okviru Cjelovite kurikularne reforme (dalje CKR) započete 2015. godine. Srednjoškolski predmet Likovna umjetnost te njemu srodni predmeti u strukovnim i umjetničkim školama uvršteni su u umjetničko odgojno-obrazovno područje koje prema NOK-u obuhvaća Vizualne umjetnosti i dizajn, Glazbenu kulturu i umjetnost, Filmsku i medijsku kultura i umjetnost, Dramsku kulturu i umjetnost te Umjetnost pokreta i plesa dok je prema CKR-u i Prijedlogu Nacionalnog dokumenta umjetničkoga područja kurikuluma (2016.) ono sastavljeno od Vizualne umjetnosti, Glazbene umjetnosti, Književnosti, Umjetnosti pokreta i plesa te Dramske umjetnosti. U izlaganju će se dati kritički osvrt na koncepciju umjetničkoga područja u hrvatskom odgojno-obrazovnom sustavu, temeljen prije svega na analizi spomenutih i s njima povezanih kurikulumskih dokumenata te prikazu trenutačne situacije u nastavnoj praksi. Kroz kratku usporedbu s inozemnim kurikulumima posvećenima umjetničkom odgoju i obrazovanju, poseban će naglasak biti stavljen na mjesto i ulogu srednjoškolskoga predmeta Likovna umjetnost u koncepciji i realizaciji ciljeva umjetničkoga područja u okviru hrvatskog odgojno-obrazovnog sustava i njegovih reformskih promjena.

likovna umjetnost, umjetničko odgojno-obrazovno područje, kurikulum, srednjoškolsko obrazovanje, odgojno-obrazovni sustav Republike Hrvatske

nije evidentirano

engleski

The place of secondary school subject Visual Arts within the framework of the art area of the educational system of the Republic of Croatia

nije evidentirano

visual arts, art area, curriculum, secondary education, the educational system of the Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-54.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju

Mitrovica: Fakultet umetnosti Univerziteta u Prištini

978-86-83113-12-5

Podaci o skupu

Tradicionalno i savremeno u umetnosti i obrazovanju

predavanje

04.11.2016-06.11.2016

Kosovska Mitrovica, Kosovo

Povezanost rada

Povijest umjetnosti