Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika (CROSBI ID 644739)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika // Kakovost in ocenjevanje znanja / Metljak, Mira (ur.). Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2017. str. 71-71

Podaci o odgovornosti

Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko

hrvatski

Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika

U radu se navode kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika u Republici Hrvatskoj na temelju relevantne literature, školskih propisa i pravilnika, kao i aktualne školske prakse. Na temelju ankete provedene među učiteljima predmeta Hrvatski jezik utvrđeno je koliko su postavljeni kriteriji vrednovanja i načini ocjenjivanja njima razumljivi i jasni i kako ih primjenjuju u vlastitoj školskoj praksi. U radu se raspravlja o problemima do kojih dolazi u vrednovanju i ocjenjivanju pisanih radova osnovnoškolskih učenika, ističe se potreba za trajnim usavršavanjem učitelja u tome području, praćenjem njihova vrednovanja i ocjenjivanja, donošenjem odgovarajućih kriterija i opisnika kriterija na nacionalnoj razini, kao i pružanjem potpore u postupku ocjenjivanja i vrednovanja pisanih radova učenika.

pisani radovi učenika, vrednovanje i ocjenjivanje, školska praksa

nije evidentirano

engleski

The Problem of Evaluation and Assessment of Written Works of Elementary Students

nije evidentirano

written works of students, evaluation and assessment, teaching practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

71-71.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kakovost in ocenjevanje znanja

Metljak, Mira

Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani

978-961-253-205-5

Podaci o skupu

Mednarodni posvet Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno- izobraževalnih inštitucij 2017

predavanje

20.01.2017-20.01.2017

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Filologija