Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika (CROSBI ID 644739)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Gazdić-Alerić, Tamara ; Alerić, Marko
hrvatski
Problem vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika
U radu se navode kriteriji vrednovanja i ocjenjivanja pisanih radova osnovnoškolskih učenika u Republici Hrvatskoj na temelju relevantne literature, školskih propisa i pravilnika, kao i aktualne školske prakse. Na temelju ankete provedene među učiteljima predmeta Hrvatski jezik utvrđeno je koliko su postavljeni kriteriji vrednovanja i načini ocjenjivanja njima razumljivi i jasni i kako ih primjenjuju u vlastitoj školskoj praksi. U radu se raspravlja o problemima do kojih dolazi u vrednovanju i ocjenjivanju pisanih radova osnovnoškolskih učenika, ističe se potreba za trajnim usavršavanjem učitelja u tome području, praćenjem njihova vrednovanja i ocjenjivanja, donošenjem odgovarajućih kriterija i opisnika kriterija na nacionalnoj razini, kao i pružanjem potpore u postupku ocjenjivanja i vrednovanja pisanih radova učenika.
pisani radovi učenika, vrednovanje i ocjenjivanje, školska praksa
nije evidentirano
engleski
The Problem of Evaluation and Assessment of Written Works of Elementary Students
nije evidentirano
written works of students, evaluation and assessment, teaching practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
71-71.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kakovost in ocenjevanje znanja
Metljak, Mira
Ljubljana: Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani
978-961-253-205-5
Podaci o skupu
Mednarodni posvet Partnerstvo Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in vzgojno- izobraževalnih inštitucij 2017
predavanje
20.01.2017-20.01.2017
Ljubljana, Slovenija