Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda (CROSBI ID 235937)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Piri Rajh, Sunčana ; Ćurić, Anita Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 2; 111-125

Podaci o odgovornosti

Piri Rajh, Sunčana ; Ćurić, Anita

hrvatski

Percipirane koristi proizvođačkih i privatnih maraka kozmetičkog proizvoda

Neovisno o tome odabiru li proizvod označen proizvođačkom ili privatnom markom, odluku o kupnji potrošači temelje na percepciji koristi koje će od toga proizvoda ostvariti. Stoga je cilj rada bio istražiti koje su percipirane koristi dominantne u kupnji proizvođačkih i privatnih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda široke potrošnje (gela za tuširanje), te utvrditi postoje li statistički značajne razlike u percepciji istih. Istraživanje je provedeno metodom online ankete, na prigodnome uzorku od 147 potrošača (žena koje koriste navedeni proizvod). Rezultati istraživanja su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika između proizvođačkih i privatnih maraka u pogledu funkcionalnih, iskustvenih i koristi u vidu pojačanja općega dojma, no razlika postoji u percipiranim simboličkim i društvenim koristima. Razumijevanje koncepta percipiranih koristi važno je marketinškim stručnjacima u području strateškoga upravljanja markom jer spoznaje o tome koje se koristi dominantno percipiraju u slučaju njihove marke, mogu im pomoći u (re)pozicioniranju marke odnosno u naglašavanju istih u komunikaciji s potrošačima.

percipirane koristi ; proizvođačke marke ; privatne marke ; kozmetički proizvod

nije evidentirano

engleski

Perceived benefits of manufacturer brands and private labels in cosmetic product category

nije evidentirano

perceived benefits ; manufacturer brands ; private labels ; cosmetic product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2016.

111-125

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost