Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki (CROSBI ID 235936)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Piri Rajh, Sunčana ; Husnjak, Dejan
hrvatski
Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki
Svrha ovoga rada bila je istražiti utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki u slučaju odabranih kategorija proizvoda. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom on-line ankete na prigodnome uzorku studentske populacije u Republici Hrvatskoj. Podaci prikupljeni istraživanjem analizirani su eksplorativnom faktorskom analizom, konfirmativnom faktorskom analizom, metodom modeliranja strukturnih jednadžbi te izračunom Cronbach alfa koeficijenta. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji pozitivan utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište koje potrošač ima prema marki, što je ujedno i osnovni doprinos rada. Rezultati istraživanja mogu biti zanimljivi znanstvenicima koji se bave proučavanjem ponašanja potrošača, konkretno proučavanjem potrošačeve predodžbe o sebi, usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marki koje koristi i njegova stajališta prema tim markama. Nadalje, rezultati istraživanja mogu biti korisni i stručnjacima u poslovnoj praksi koji su zaduženi za strateško upravljanje markom, budući da im isti mogu pomoći u boljem razumijevanju povezanosti ove dvije varijable.
predodžba o sebi ; imidž marke ; usklađenost predodžbe o sebi s imidžom marke ; stajalište prema marki
nije evidentirano
engleski
The effect of brand self-congruity on brand attitude
nije evidentirano
self-concept ; brand image ; brand-self congruity ; brand attitude
nije evidentirano