Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki (CROSBI ID 235936)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Piri Rajh, Sunčana ; Husnjak, Dejan Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 14 (2016), 1; 103-117

Podaci o odgovornosti

Piri Rajh, Sunčana ; Husnjak, Dejan

hrvatski

Utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki

Svrha ovoga rada bila je istražiti utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište prema marki u slučaju odabranih kategorija proizvoda. Empirijsko istraživanje provedeno je metodom on-line ankete na prigodnome uzorku studentske populacije u Republici Hrvatskoj. Podaci prikupljeni istraživanjem analizirani su eksplorativnom faktorskom analizom, konfirmativnom faktorskom analizom, metodom modeliranja strukturnih jednadžbi te izračunom Cronbach alfa koeficijenta. Rezultati istraživanja pokazali su da postoji pozitivan utjecaj usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marke na stajalište koje potrošač ima prema marki, što je ujedno i osnovni doprinos rada. Rezultati istraživanja mogu biti zanimljivi znanstvenicima koji se bave proučavanjem ponašanja potrošača, konkretno proučavanjem potrošačeve predodžbe o sebi, usklađenosti potrošačeve predodžbe o sebi s imidžom marki koje koristi i njegova stajališta prema tim markama. Nadalje, rezultati istraživanja mogu biti korisni i stručnjacima u poslovnoj praksi koji su zaduženi za strateško upravljanje markom, budući da im isti mogu pomoći u boljem razumijevanju povezanosti ove dvije varijable.

predodžba o sebi ; imidž marke ; usklađenost predodžbe o sebi s imidžom marke ; stajalište prema marki

nije evidentirano

engleski

The effect of brand self-congruity on brand attitude

nije evidentirano

self-concept ; brand image ; brand-self congruity ; brand attitude

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (1)

2016.

103-117

objavljeno

1333-8900

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost