Procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 409067)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Glavačević, Marina
Mlinarević, Vesnica
Brust Nemet, Maja
hrvatski
Procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja
Cjeloživotno učenje odnosi se na svaku aktivnost učenja tijekom života radi razvoja vlastitih znanja, vještina i kompetencija. Učitelji su prenositelji znanja u društvu i iz toga proizlazi potreba za njihovim cjeloživotnim učenjem i obrazovanjem. Učitelji tijekom cijelog radnog vijeka trebaju težiti što boljem i kvalitetnijem stručnom usavršavanju odnosno trajnom profesionalnom razvoju. Cilj rada bio je utvrditi ključne elemente cjeloživotnog obrazovanja i istražiti stavove učitelja razredne nastave o cjeloživotnom obrazovanju, kako ga oni procjenjuju i koliko je ono za njih važno. Za utvrđivanje procjene učitelja o važnosti cjeloživotnog obrazovanja provedeno je istraživanje na uzorku od 50 učitelja u 6 osnovnih škola Brodsko-posavske i Osječko-baranjske županije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se vrlo mali postotak učitelja odlučuje za napredovanje u stručnom ili znanstvenom smjeru..
cjeloživotno učenje, cjeloživotno obrazovanje, odgoj, obrazovanje, učitelj
nije evidentirano
engleski
Teachers evaluation about importance of lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learning, lifelong education, education, teacher
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
26.09.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek