Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalna kompetentnost učenika mlađe školske dobi (CROSBI ID 409059)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šaravanja, Ivana Socijalna kompetentnost učenika mlađe školske dobi / Mlinarević, Vesnica (mentor); Brust Nemet, Maja (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Šaravanja, Ivana

Mlinarević, Vesnica

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Socijalna kompetentnost učenika mlađe školske dobi

Socijalna kompetencija ili socijalna inteligencija, sve više postaje predmetom proučavanja i zanimanja ljudi. Definira se kao djelotvorno funkcioniranje u socijalnom kontekstu (Brdar, 1993). Biti socijalno kompetentan izuzetno je važno kako bismo zadovoljili svoje potrebe za bliskošću i kvalitetnim međuljudskim odnosima, ali isto tako i da bismo, bez obzira koliko nešto bilo osjetljivo za reći, sačuvali obraz sugovornika.Cilj ovoga rada bio je istražiti kompetentnost učenika u suradničkim aktivnostima i samim time unaprijediti suradničke odnose u razredu s naglaskom na razvijanje pozitivne slike o sebi i nenasilnom rješavanju sukoba. U ostvarenju toga cilja korištena je istraživačka metoda - studija slučaja i sociometrija. Slučaj su činili učenici 4.b razreda iz Osnovne škole Josipovac. Istraživanje je provedeno kroz pet pedagoških radionica: Moje pozitivne osobine, Jezik zmije i žirafe, Suradnja zašto je važna?, Neverbalna suradnja i Zajedno smo jači. Rezultati istraživanja pokazuju da su učenici spremni na suradnju s učenicima suprotnoga spola, da pokazuju osnovna pravila suradničkoga ponašanja, ali i da ima prostora za napredovanje, osobito kod pojedinih učenika kojima je potrebno više samopouzdanja kako bi bili aktivniji u grupi, ali tu je i uvijek prisutan problem nedovoljno razvijenih vještina za konstruktivno rješavanje sukoba. Nadalje, pedagoške su se radionice pokazale kao dobar način unaprjeđenja suradničkog ponašanja, ali i samog odnosa među učenicima.

socijalna kompetencija, suradnja, pedagoške radionice

nije evidentirano

engleski

Social competence of younger school-age children

nije evidentirano

social competence, cooperation, educational workshops

nije evidentirano

Podaci o izdanju

54

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija