Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama (CROSBI ID 644571)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško
hrvatski
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost u gimnazijama
U vremenu ubrzanog razvoja vizualne kulture, nastava vizualnih komunikacija trebala bi poticati razvijanje kritičkog mišljenja i vizualne osjetljivosti za događanja iz neposredne stvarnosti te osposobiti učenike za percipiranje umjetnosti kroz semiotički odnos slike i značenja. Ovaj rad analizira nastavni plan i program predmeta Likovna umjetnost za gimnazije i daje naglasak na nedovoljnu zastupljenost Vizualnih komunikacija kao nastavne cjeline. Cilj rada je prikazati raskorak između predloženog nastavnog programa, sadržaja udžbenika, nastave u praksi i ishoda učenja na primjeru splitskih gimnazija. Uz navedeno, provedena je anketa među učenicima završnih razreda gimnazija, kojom je jednim dijelom dobiven uvid u ishode učenja, poznavanje uloge, značenja i utjecaja vizualnih medija u edukaciji likovne umjetnosti, ali i u suvremenom društvu. Temeljem zaključaka dobivenih istraživanjem, autori daju smjernice za promjene u pristupu tumačenja vizualnih komunikacija.
nastava likovne umjetnosti ; plan i program ; udžbenici ; vizualne komunikacije ; novi mediji
nije evidentirano
engleski
The Representation of Visual Communication in the Visual Arts Curriculum of Secondary Schools
nije evidentirano
visual arts classes ; curriculum ; textbooks ; visual communications ; new media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-24.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Institucije povijesti umjetnosti- Knjiga sažetaka / Juraga, Krešimir (ur.)-Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske, Institut za povijest umjetnosti, 2016. ISBN (DPUH) 978-953- 6089-46-8
Podaci o skupu
4.kongres hrvatskih povjesničara umjetnosti, Zagreb
predavanje
24.11.2016-26.11.2016
Zagreb, Hrvatska