Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Tjelesno vježbanje i sport u odgojno-obrazovnom procesu – strateški pristup (CROSBI ID 644463)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Milanović, Dragan ; Jukić, Igor ; Čustonja, Zrinko ; Šalaj, Sanja Tjelesno vježbanje i sport u odgojno-obrazovnom procesu – strateški pristup // Škola i razvoj : međunarodni znanstveno stručni skup : zbornik radova / Prskalo, Ivan (ur.). Petrinja, 2004. str. 28-37

Podaci o odgovornosti

Milanović, Dragan ; Jukić, Igor ; Čustonja, Zrinko ; Šalaj, Sanja

hrvatski

Tjelesno vježbanje i sport u odgojno-obrazovnom procesu – strateški pristup

Cilj ovog rada je: a) predstaviti osnovne pokazatelje položaja tjelesnog vježbanja i sporta u odgojno-obrazovnom sustavu republike Hrvatske b) usporediti položaj tjelesnog vježbanja i sporta u odgojno-obrazovnom sustavu RH i zemalja Europske Unije c) naznačiti osnovne smjernice daljnjeg razvoja i poboljšanja položaja tjelesnog vježbanja i sporta u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske. Uočen je nedostatak podataka i odgovarajućih analiza o tjelesnom vježbanju i sportu djece predškolske dobi. Svjesni podatka da je u Hrvatskoj tek nešto više od 30% djece predškolske djece obuhvaćeno institucionalnim predškolskim odgojem izveden je zaključak da se različitim aktivnostima mora omogućiti širenje mreže sportskih vrtića što bi rezultiralo uključivanjem većeg broja predškolske djece u programe tjelesnog vježbanja i sporta. Vezano uz tjelesno vježbanje i sport djece osnovnoškolske i srednjoškolske dobi, te na visokim učilištima iznesen je relativno velik broj pokazatelja o položaju nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nastavnim planovima i programima, o tjelesnim aktivnostima djece navedene dobi, o školslim sportskim klubovima te o stanju i izgrađenosti sportskih objekata. Izvedeni su slijedeći zaključci: a) zakonskim propisima onemogućiti izgradnju novih škola bez odgovarajućih sportskih objekata b) strateški osmisliti izgradnju mreže školskih sportskih objekata na državnoj i lokalnoj razini c) povećati broj sati obavezne nastave tjelesne i zdravstvene kulture u osnovnim i srednjim školama na najmanje tri sata tjedno d) omogućiti da obaveznu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture u razrednoj nastavi (od 1. do 4. razreda osnovne škole) provode profesori fizičke kulture, odnosno kineziologije e) strateškim dokumentima i dugoročnim planiranjem urediti sustav školskog - učeničkog i visokoškolskog - studentskog sporta f) bez odlaganja izraditi cjeloviti strateški dokument pod naslovom "Strategija razvoja tjelesne i zdravstvene kulture i sporta u odgojno-obrazovnom procesu".

tjelesno vježbanje ; sport ; odgojno-obrazovni proces

nije evidentirano

engleski

Physical exercise and sports in education - strategic approach

nije evidentirano

physical exercise ; sport ; education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

28-37.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Škola i razvoj : međunarodni znanstveno stručni skup : zbornik radova

Prskalo, Ivan

Petrinja:

Podaci o skupu

Peti Dani Mate Demarina - Škola i razvoj = School and development

predavanje

13.05.2004-14.05.2004

Topusko, Hrvatska

Povezanost rada

Kineziologija