Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi (CROSBI ID 484285)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić, Rajka
hrvatski
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova
nastava fizike; pokusi u nastavi fizike
nije evidentirano
engleski
Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work
nije evidentirano
physics teaching; experiments in physics teaching
nije evidentirano
Podaci o prilogu
100-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva
Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S.
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
poster
05.12.2001-07.12.2001
Zagreb, Hrvatska