Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi (CROSBI ID 484285)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić, Rajka Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 100-x

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić, Rajka

hrvatski

Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi

Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova

nastava fizike; pokusi u nastavi fizike

nije evidentirano

engleski

Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work

nije evidentirano

physics teaching; experiments in physics teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

100-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva

Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S.

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

poster

05.12.2001-07.12.2001

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano