Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata (CROSBI ID 484284)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić Zvonimir Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata // Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva / Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S. (ur.). Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2001. str. 99-x

Podaci o odgovornosti

Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić Zvonimir

hrvatski

Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata

Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.

edukacijska fizika; kvaliteta nastave; istraživački rad studenata

nije evidentirano

engleski

Quality of physics teaching - students contribution

nije evidentirano

educational physics; quality of physics teaching; students contribution

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva

Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S.

Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo

Podaci o skupu

Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva

poster

05.12.2001-07.12.2001

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano