Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata (CROSBI ID 484284)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka ; Jurdana-Šepić, Rajka ; Švabić, Manda ; Peranić Zvonimir
hrvatski
Uspješnost nastave fizike u školama - istraživački rad studenata
Na Odsjeku za fiziku Filozofskog fakulteta u Rijeci započeto je istraživanje o uspješnosti nastave fizike u osnovnim i srednjim školama Primorsko-goranske županije u koje su izravno uključeni studenti nastavničkog smjera matematike i fizike. U prvoj fazi anonimnom anketom je obuhvaćeno 200 učenika sedmih i osmih razreda triju riječkih osnovnih škola te 644 učenika četiriju riječkih gimnazija. Unatoč pozitivnom stavu prema fizici kojeg izražava većina ispitanika, pomoć u savladavanju sadržaja izvan nastave traži visokih 86 % učenika osnovnih škola, dok instrukcije iz fizike uzima 33 % gimnazijalaca. Rezultati istraživanja potvrđuju pretpostavke o frustriranosti učenika opširnošću nastavnog programa. Kod osnovaca su istraženi psihološki aspekti uspješnosti nastave fizike, a kod gimnazijalaca učestalost i kvaliteta upotrebe udžbenika. Stupanj suradnje i oduševljenja učenika anketama ukazuje na potrebu sustavnih istraživanja kvalitete nastave fizike, a dobiveni pokazatelji upućuju na potrebu dodatnog educiranja nastavnika.
edukacijska fizika; kvaliteta nastave; istraživački rad studenata
nije evidentirano
engleski
Quality of physics teaching - students contribution
nije evidentirano
educational physics; quality of physics teaching; students contribution
nije evidentirano
Podaci o prilogu
99-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka Trećeg znanstvenog sastanka Hrvatskoga fizikalnog društva
Jakšić, M.; Kokanović, I.; Milošević, S.
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Treći znanstveni sastanak Hrvatskoga fizikalnog društva
poster
05.12.2001-07.12.2001
Zagreb, Hrvatska