Jesu li zadovoljniji roditelji koji češće surađuju s odgajateljima? (CROSBI ID 644427)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Skočić Mihić, Sanja ; Srića, Suzana
hrvatski
Jesu li zadovoljniji roditelji koji češće surađuju s odgajateljima?
Suradnja s roditeljima važna je komponenta suvremenog institucionalnog odgoja i obrazovanja i odnosi se na partnersko uključivanje roditelja u različite oblike suradnje. Obzirom da je nedovoljno istraženo zadovoljavaju li postojeći institucionalni oblici suradnje potrebe roditelja cilj je rada bio utvrditi učestalost i zadovoljstvo roditelja različitim oblicima suradnje i njihovu povezanost, te povezanost s sociodemografskim značajkama roditelja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 216 roditelja djeca uključene u predškolske ustanove na području četiri županije. Korištena je Skala učestalosti i zadovoljstva roditelja suradnjom sa odgajateljima koja opisuje različite oblike suradnje, roditeljski sastanci, individualni razgovori, radionice, radne akcije, izleti, svečanosti i volontiranje u skupini, dobrih metrijskih karakteristika. Roditelji su izuzetno zadovoljni suradnjom s odgajateljima. Najučestalije sudjeluju na roditeljskim sastancima, u prosjeku dva i pol puta godišnje, a najmanje volontirajući u odgojno-obrazovnim skupinama. Zadovoljniji su svim oblicima suradnje na kojima učestalije sudjeluju. U svim oblicima suradnje učestalije sudjeluju roditelji sa srednjom ili nižom stručnom spremom, u odnosu na roditelje s završenim fakultetom. Zaključno, što roditelj više sudjeluju u različitim oblicima suradnje s odgajateljima zadovoljniji je. Evidentna je razina kvalitete u realizaciji postojećih oblika suradnje, kao i mogućnost češćeg uključivanja roditelja u individualni razgovore i volontiranje u odgojno- obrazovnoj skupini.
roditelji, sudjelovanje, oblici suradnje, zadovoljstvo suradnjom, inkluzija
nije evidentirano
engleski
Are Parents Who Often Cooperate with Educators More Satisfied?
nije evidentirano
parents, participation, forms of cooperation, satisfaction with cooperation, inclusion
nije evidentirano
Podaci o prilogu
315-328.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
6. mednarodna konferenca EDUvisio Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij : konferenčni zbornik
Orel, Mojca
Polhov Gradec: EDUvision
978-961-93662-9-5
Podaci o skupu
Mednarodna konferenca EDUvisio (6 ; 2016)
predavanje
01.12.2016-03.12.2016
Ljubljana, Slovenija