Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Mjerenje javnosti: metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2015., 337 str. (CROSBI ID 235706)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Grmuša, Tanja Mjerenje javnosti: metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2015., 337 str. // Medijske studije, 7 (2016), 13; 154-156

Podaci o odgovornosti

Grmuša, Tanja

hrvatski

Mjerenje javnosti: metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2015., 337 str.

Knjiga "Mjerenje javnosti : metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja" podijeljena je u dva dijela. Prvi dio donosi radove vezane uz metodološke teme usmjerene na valjanost društvenih istraživanja, zatim istraživanje uzroka izborne apstinencije te ograničenja telefonskog anketiranja kao jednog od popularnijih načina ispitivanja javnoga mnijenja. Također, analizira se uloga i značaj interneta u društvenim istraživanjima, ali i fenomen popularnosti izlaznih anketa. Drugi dio knjige donosi studije slučaja koje analiziraju ponašanje birača u određenim situacijama, ulogu medija u interpretaciji i valorizaciji političke situacije te utjecaj predizbornih anketa na izborno ponašanje i participaciju birača.

javnost ; ponašanje birača ; javno mnijenje ; izbori ; politička komunikacija ; metode društvenih istraživanja

nije evidentirano

engleski

Measuring the public: methodological and analytical approaches to the study of public opinion, Institute of Social Sciences Ivo Pilar, Zagreb, 2015, 337 p.

nije evidentirano

public ; voters behaviour ; public opinion ; elections ; political communication ; social research methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (13)

2016.

154-156

objavljeno

1847-9758

1848-5030

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost