Mjerenje javnosti: metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2015., 337 str. (CROSBI ID 235706)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Grmuša, Tanja
hrvatski
Mjerenje javnosti: metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb, 2015., 337 str.
Knjiga "Mjerenje javnosti : metodologijski i analitički pristupi istraživanju javnoga mnijenja" podijeljena je u dva dijela. Prvi dio donosi radove vezane uz metodološke teme usmjerene na valjanost društvenih istraživanja, zatim istraživanje uzroka izborne apstinencije te ograničenja telefonskog anketiranja kao jednog od popularnijih načina ispitivanja javnoga mnijenja. Također, analizira se uloga i značaj interneta u društvenim istraživanjima, ali i fenomen popularnosti izlaznih anketa. Drugi dio knjige donosi studije slučaja koje analiziraju ponašanje birača u određenim situacijama, ulogu medija u interpretaciji i valorizaciji političke situacije te utjecaj predizbornih anketa na izborno ponašanje i participaciju birača.
javnost ; ponašanje birača ; javno mnijenje ; izbori ; politička komunikacija ; metode društvenih istraživanja
nije evidentirano
engleski
Measuring the public: methodological and analytical approaches to the study of public opinion, Institute of Social Sciences Ivo Pilar, Zagreb, 2015, 337 p.
nije evidentirano
public ; voters behaviour ; public opinion ; elections ; political communication ; social research methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Informacijske i komunikacijske znanosti