Uključivanje roditelja u učenje djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 644416)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Visković, Ivana
hrvatski
Uključivanje roditelja u učenje djece rane i predškolske dobi
Učenje djece rane i predškolske dobi intenzivan je i kontinuiran proces stjecanja novih znanja, vještina i navika, ali i učenje načina i oblika učenja. Kvaliteta procesa učenja determinirana je razvojem i osobnošću pojedinca te uvjetima okruženja. Socijali i prostorno-materijali uvjeti učenja, poticaji i potpora dječjem učenju umnogome je odgovornost odraslih, primarno roditelja i odgajatelja (dječjeg vrtića). Prihvaćanje djece kao aktivnih dionika osobnog odgoja i obrazovanja te zagovaranje samoorganizirajućeg, istraživačkog i iskustvenog učenja, upravljanja strategijama i vremenom osobnog učenja kao novih kultura učenja usmjerava na zajedničko učenje djece i odraslih. Opravdano je zato poticati uključivanje roditelja u planiranje, organiziranje, provedbu i vrednovanje strategija učenja djece rane i predškolske dobi.
iskustveno i istraživačko učenje, kultura učenja, samoorganizirajuće učenje, strategije učenja.
nije evidentirano
engleski
Inclusion of parents in education of early age and preschool children
nije evidentirano
experimental and research learning, learning culture, self-organized learning, learning strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-25.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Visković, Ivana
Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce
978-953-55413-0-1
1845-77211
Podaci o skupu
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju // 22. Dani predškolskog odgoja, Mirisi djetinjstva,
ostalo
03.11.2016-04.11.2016
Makarska, Hrvatska