Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 14760)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Visković, Ivana (ur.) Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce, 2016

Podaci o odgovornosti

Visković, Ivana

hrvatski

Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Praksa institucionalnog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kontinuirano se razvija refleksivnim istraživanjima praktičara u okviru suvremenih znanstvenih spoznaja, stručnim usavršavanjem odgajatelja, suradnjom i umrežavanjem stručnjaka-praktičara i znanstvenika te razmjenom iskustva. Prihvaćanje djeteta kao aktivnog dionika osobnog razvoja sposobnog na samoorganizirano učenje, izbor sadržaja učenja i upravljanje vremenom te udaljavanje od rigidnih obrazaca tematskog podučavanja, otvara prostor kreativnosti djece i odgajatelja. Istodobno, potiče se partnerstvo s roditeljima i njihovo aktivno uključivanje u različite oblike suradnje koji mogu doprinijeti kvaliteti odgojno-obrazovne prakse. Činjenica da se ljudsko znanje višestruko umnožava, a stare spoznajepostaju irelevantne, upućuje na potrebu razvoja nove kulture učenja čemu pridonosi i ovaj Zbornik.

istraživačko i iskustveno učenje, kultura učenja, samoorganizirajuće učenje, učenje djece rane i predškolske dobi

Zbornik stručno-znanstvenog skupa s međunarodnom recenzijom ; priložen CD s prikazima prakse

engleski

Learning Strategies in Early Age and Preschool Education - Learning Strategies in Early Age and Preschool Children - Learn to be - Learn to live in a community - Learn how to learn

nije evidentirano

experimental and research learning, learning culture, self-organized learning, learning strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce

2016.

978-953-55413-0-1

395

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija