Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (CROSBI ID 14760)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Visković, Ivana
hrvatski
Strategije učenja u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Praksa institucionalnog ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja kontinuirano se razvija refleksivnim istraživanjima praktičara u okviru suvremenih znanstvenih spoznaja, stručnim usavršavanjem odgajatelja, suradnjom i umrežavanjem stručnjaka-praktičara i znanstvenika te razmjenom iskustva. Prihvaćanje djeteta kao aktivnog dionika osobnog razvoja sposobnog na samoorganizirano učenje, izbor sadržaja učenja i upravljanje vremenom te udaljavanje od rigidnih obrazaca tematskog podučavanja, otvara prostor kreativnosti djece i odgajatelja. Istodobno, potiče se partnerstvo s roditeljima i njihovo aktivno uključivanje u različite oblike suradnje koji mogu doprinijeti kvaliteti odgojno-obrazovne prakse. Činjenica da se ljudsko znanje višestruko umnožava, a stare spoznajepostaju irelevantne, upućuje na potrebu razvoja nove kulture učenja čemu pridonosi i ovaj Zbornik.
istraživačko i iskustveno učenje, kultura učenja, samoorganizirajuće učenje, učenje djece rane i predškolske dobi
Zbornik stručno-znanstvenog skupa s međunarodnom recenzijom ; priložen CD s prikazima prakse
engleski
Learning Strategies in Early Age and Preschool Education - Learning Strategies in Early Age and Preschool Children - Learn to be - Learn to live in a community - Learn how to learn
nije evidentirano
experimental and research learning, learning culture, self-organized learning, learning strategies
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Makarska: Dječji vrtić Biokovsko zvonce
2016.
978-953-55413-0-1
395
objavljeno