MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE (CROSBI ID 644408)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Grilec Kaurić, Alica ; Marić, Mia
hrvatski
MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA NA PRIMJERU UVOĐENJA BRENDA CLOX NA HRVATSKO TRŽIŠTE
Današnja modnu industriju karakterizira brzina i veliki broj konkurentskih vrlo sličnih proizvoda na tržištu. Ono što čini razliku i održava kupce lojalnima je brend. Izazov današnjice je kreirati uspješan brend i uspješno njime komunicirati s kupcima. U komunikaciji s kupcima nužna je marketinška komunikacija kroz različite komunikacijske opcije. Ovim radom će se definirati marketinška komunikacija i komunikacijske opcije, a studijom slučaja na konkretnom primjeru će se prikazati komunikacijske opcije korištene u komunikaciji brenda CLOX s hrvatskim tržištem. CLOX je uspješan brend modnih dodataka inspiriran temom vremena, poznat po prvim salonkama s funkcionalnim satovima.
marketnška komunikacija, brend, tržište
nije evidentirano
engleski
MARKETING COMMUNICATIONS IN THE CASE OF THE INTRODUCTION OF CLOX BRAND ON THE CROATIAN MARKET
nije evidentirano
marketing communications, brand, market
nije evidentirano
Podaci o prilogu
159-166.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova "10. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo"
Izv. prof. dr. sc. Martinia Ira Glogar
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2459-8186
Podaci o skupu
10. Znanstveno-stručno savjetovanje tekstilna znanost i gospodarstvo: Komplementarnost znanosti, tehnologije i dizajna
poster
24.01.2017-24.01.2017
Zagreb, Hrvatska