Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike (CROSBI ID 408992)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pavlečić, Mirna Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike / Irović, Stanislava (mentor); Borovac, Tijana (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Pavlečić, Mirna

Irović, Stanislava

Borovac, Tijana

hrvatski

Opremljenost sobe dnevnog boravka za početno učenje matematike

Dijete stalno istražuje i pokušava razumjeti svijet oko sebe(i samog sebe u tom svijetu). Bogato i raznovrsno okruženje, te primjerena interakcija odraslih, proces učenja mogu poticati i podržavati. Preduvjet za djetetovo uspješno usvajanje matematike su početne matematičke vještine. Zbog količine vremena koje dijete provodi u dječjem vrtiću od velike je važnosti sama opremljenost dječjeg vrtića da bi se djetetov matematički potencijal mogao pravilno razvijati. Spoznaja opremljenosti dječjih vrtića dovest će do saznanja potreba i poboljšanja materijala samih dječjih vrtića. Iako nedostatak literature o povezanosti opremljenosti sobe dnevnog boravka i početnog učenja matematike predstavlja problem. Veći interes za istraživanje područja povezanosti početnog učenja matematike i opremljenosti sobe dnevnog boravka dovest će do razjašnjavanja problematike i upoznavanja s važnosti te povezanosti. U empirijskom dijelu rada napravljena je procjena opremljenosti sobe dnevnoga boravka za početno učenje matematike. Analizirano je 9 soba dnevnoga boravka u 5 dječjih vrtića. Prostor je procijenjen pomoću Skale za procjenu prostorno - materijalnog okruženja(Romstein, 2014), odnosno subskale koja se odnosi na matematiku. Dobiveni rezultati mogu poslužiti odgojiteljima kao poticaj za obogaćivanjem prostora materijalima koji potiču na razvoj matematičkih kompetencija u dječjem vrtiću

okruženje, matematika, dijete rane i predškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Kindergarten classroom equipment for early math development

nije evidentirano

environment, mathematics, child

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26

26.09.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija