Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prostorno materijalno okruženje u dječjem vrtiću (CROSBI ID 408990)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Akšamović, Dora Prostorno materijalno okruženje u dječjem vrtiću / Irović, Stanislava (mentor); Borovac, Tijana (neposredni voditelj). Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Akšamović, Dora

Irović, Stanislava

Borovac, Tijana

hrvatski

Prostorno materijalno okruženje u dječjem vrtiću

U suvremenom svijetu u kojem roditelji osim roditeljske uloge često imaju i radnu, u većini slučajeva, djecu povjeravaju na brigu odgajateljima u dječjim vrtićima. Prema tome djeca veliki dio vremena provode u dječjem vrtiću te im je potrebno osigurati kvalitetno materijalno okruženje. Suvremeni pristupi usmjereni na dijete pokazuju koliko velik značaj ima kvalitetno materijalno okruženje na cjelovit djetetov razvoj. U kostruktivističkoj paradigmi i na njoj zasnovanom kurikulumu, temeljno polazište je da se znanje i spoznaje izgrađuju, konstruiraju, stječu i razvijaju aktivnim sudjelovanjem djeteta, izravnim stjecanjem iskustva, stalnim istraživanjem svijeta oko sebe i s posrednom i neposrednom interakcijom sa svojim materijalnim i socijalnim okruženjem, a ne izravnim podučavanjem djeteta. Stoga možemo reći da je okruženje esencijalni izvor učenja. Kvalitetno oblikovano okruženje vrtića ima visoki obrazovni potencijal, pa se može reći da su kvaliteta iskustva djece i perspektiva njihova učenja proporcionalne upravo kvaliteti tog okruženja. Pomno odabranom i pedagoški promišljenom ponudom materijala, uvelike možemo utjecati na kvalitetu djetetovih znanja i intrizičnu motivaciju za istraživanje. Cilj završnog rada je ukazati na važnost ne samo stvaranja kvalitetnog unutarnjeg materijalnog okruženja nego i pažnju posvetiti vanjskom materijalnom okruženju koje djeci pruža velike mogućnosti. U radu su analizirani vanjski prostori deset dječjih vrtića , njihova opremljenost i funkcionalnost.

prostorno i materijalno okruženje, vanjski prostor dječjeg vrtića

nije evidentirano

engleski

Material environment in kindergarten

nije evidentirano

Material environment, outdoor enviroment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

11.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija