Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 857928

Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje


Tafra-Vlahović, Majda
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje, Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017 (monografija)


Naslov
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje
(Public Relations and Corporate Social Responsibility)

Autori
Tafra-Vlahović, Majda

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo

Izdavač
Sveučilište Sjever

Grad
Koprivnica

Godina
2017

Stranica
208

ISBN
978-953-7809-38-6

Ključne riječi
odnosi s javnostima, društveno odgovorno poslovanje, komunikacija, dionici
(public relations, corporate social responsibility, communication, stakeholders)

Sažetak
U području društvene odgovornosti značenje komunikacija i odnosa s javnostima je ključno. Bit društvene odgovornosti gospodarstva je u svekolikom odnosu s različitim društvenim skupinama koje mogu imati utjecaj na tvrtku ili na koje tvrtka može imati utjecaj, takozvanoj dioničkoj strategiji. Poslovanje je nemoguće “promijeniti” bez komunikacije, ona je bit njegova suodnosa s društvom. Izazov leži u nebrojenim, nekima potpuno novim i neotkrivenim oblicima komuniciranja biznisa i različitih javnosti u okviru društvene zajednice, kao istodobno međusobno sraslih, ovisnih, međudjelujućih, uzajamno utjecajnih, poticajnih i prožimajućih segmenata. Riječju, odnosi s javnostima preduvjet su i bit promjene gospodarstva u odgovorno gospodarstvo. Odnosi s javnostima bave se svekolikim odnosima s različitim javnostima i interesnim skupinama koje je potrebno proučavati kvalitativnom metodologijom kako bi se pokušalo osvijetliti i razumjeti uzroke njihova djelovanja na organizaciju, kompleksnost njihova međusobnog djelovanja, nemjerljive proporcije utjecaja percepcija i stavova kojima se očekuje da odnosi s javnostima utječu na materijalne i nematerijalne vrijednosti tvrtki. Ova knjiga nudi model odnosa s javnostima društveno odgovorne tvrtke. Taj je model složeniji od modela na primjeru iste tvrtke prije uvođenja strategije društvene odgovornosti. Odnosi se odvijaju na sve tri razine s ključnim javnostima, posredno i neposredno, tj. dinamični su. Kao što je društvena odgovornost tvrtke proces, a ne stanje, tako su i odnosi s javnostima u ovom modelu dinamički fleksibilni proces koji uključuje svekoliku komunikaciju svih sa svima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Majda Tafra-Vlahović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Tafra-Vlahović, Majda
Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje, Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2017 (monografija)
Tafra-Vlahović, M. (2017) Odnosi s javnostima i društveno odgovorno poslovanje. Koprivnica, Sveučilište Sjever.
@book{book, author = {Tafra-Vlahovi\'{c}, M.}, year = {2017}, pages = {208}, keywords = {public relations, corporate social responsibility, communication, stakeholders}, isbn = {978-953-7809-38-6}, title = {Public Relations and Corporate Social Responsibility}, keyword = {public relations, corporate social responsibility, communication, stakeholders}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever}, publisherplace = {Koprivnica} }