Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta (CROSBI ID 235643)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Radišić, Darija ; Pandža Bajs, Irena Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta // Oeconomicus, 2016 (2016), 2; 31-45

Podaci o odgovornosti

Radišić, Darija ; Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta

U radu se analiziraju stavovi i percepcija potrošača s fokusom na stavove mladih o modnim markama. Istražuju se i obilježja odjevnih predmeta koja najviše utječu na percepciju potrošača u cilju boljeg shvaćanja važnosti koje stavovi i percepcija imaju u upravljanju markom na tržištu odjevnih predmeta. Empirijsko istraživanje analizira stavove koje mladi imaju o modnim markama, te percepciju o modnim markama različitih cjenovnih kategorija. Rezultati analize stavova prema modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta pokazuju da mladi nemaju izražen pozitivan ili negativan stav o njima. Kvaliteta i cijena su najvažnije prilikom odabira odjevnih predmeta, dok, prema tvrdnjama ispitanika, sama modna marke ne predstavlja važnu komponentu. Važno je istaknuti da što marka pripada većem cjenovnom rangu, to je percepcija njene vrijednosti niža. Razlog tome se može pronaći u činjenici da ispitanici smatraju da odjevni predmeti marke višeg cjenovnog ranga nisu kvalitetnije od onih jeftinijih te da skuplja i ekskluzivna marka ne predstavlja garanciju i kvalitetnije odjeće.

stavovi potrošača, percepcija, modne marke, odjevni predmeti

nije evidentirano

engleski

Attitudes and percep tion of young people about fashion brands in apparel

nije evidentirano

attitudes, perception, fashion brands, apparel

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2016 (2)

2016.

31-45

objavljeno

1849-9686

Povezanost rada

Ekonomija