Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta (CROSBI ID 235643)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Radišić, Darija ; Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Stavovi i percepcija mladih o modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta
U radu se analiziraju stavovi i percepcija potrošača s fokusom na stavove mladih o modnim markama. Istražuju se i obilježja odjevnih predmeta koja najviše utječu na percepciju potrošača u cilju boljeg shvaćanja važnosti koje stavovi i percepcija imaju u upravljanju markom na tržištu odjevnih predmeta. Empirijsko istraživanje analizira stavove koje mladi imaju o modnim markama, te percepciju o modnim markama različitih cjenovnih kategorija. Rezultati analize stavova prema modnim markama u kategoriji odjevnih predmeta pokazuju da mladi nemaju izražen pozitivan ili negativan stav o njima. Kvaliteta i cijena su najvažnije prilikom odabira odjevnih predmeta, dok, prema tvrdnjama ispitanika, sama modna marke ne predstavlja važnu komponentu. Važno je istaknuti da što marka pripada većem cjenovnom rangu, to je percepcija njene vrijednosti niža. Razlog tome se može pronaći u činjenici da ispitanici smatraju da odjevni predmeti marke višeg cjenovnog ranga nisu kvalitetnije od onih jeftinijih te da skuplja i ekskluzivna marka ne predstavlja garanciju i kvalitetnije odjeće.
stavovi potrošača, percepcija, modne marke, odjevni predmeti
nije evidentirano
engleski
Attitudes and percep tion of young people about fashion brands in apparel
nije evidentirano
attitudes, perception, fashion brands, apparel
nije evidentirano