Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda (CROSBI ID 235642)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Čut, Andrea ; Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda
Cilj rada je istražiti i analizirati kako i koliko osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost utječu na kupovinu i potrošnju prirodnih kozmetičkih proizvoda kod žena. Rezultati ovog istraživanja doprinose boljem razumijevanju želja, potreba, stavova i životnog stila ovog segmenta potrošača. U radu je istražen utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na uključenost žena u kupovni proces prirodnih kozmetičkih proizvoda i učestalost kupovine, te važnost značajki tih proizvoda. Utvrđen je značajan utjecaj osviještenosti o zdravlju i ekološke osviještenosti žena kao potrošača na kupovinu prirodnih kozmetičkih proizvoda u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju da osviještenost o zdravlju i ekološka osviještenost pozitivno utječu na važnost značajki prirodnih kozmetičkih proizvoda zbog čega žene kao potrošači i jesu uključene u kupovni proces takvih proizvoda. Analiza rezultata pokazuje da što je veća osviještenost žena o zdravlju veća je njihova uključenost u kupovinu i učestalost kupovine prirodnih kozmetičkih proizvoda.
osviještenost o zdravlju, ekološka osviještenost, prirodni kozmetiki proizvodi
nije evidentirano
engleski
Impact of health awareness and ecological awareness of women as consumers on purchasing natural beauty products
nije evidentirano
health awareness ; environmental awareness ; natural beauty products
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67 (5)
2016.
418-439
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija