Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2. (CROSBI ID 235603)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Ninčević, Marino Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2. // Studia Teologiczne (Białystok), 34 (2016), 1; 261-279

Podaci o odgovornosti

Ninčević, Marino

hrvatski

Odgoj u malim sjemeništima prema smjernicama crkvenog učiteljstva i odgojnih znanosti. Dio 2.

Rad je plod autorovog znanstvenog interesa za analizu djelovanja, odgoja i poslanja „malih sjemeništa“ u kojima se odgajaju adolescenti za koje se pretpostavlja da imaju duhovni poziv. U ovom radu autor nastavlja analizirati odgoj adolescenata u „malim sjemeništima“, kroz analizu uputa i dokumenata Crkvenog učiteljstva od Drugog vatikanskog sabora do danas. Znanstveni doprinos ovoga rada je sinteza smjernica crkvenog Učiteljstva, novonastalih prilika u društvu i novih znanstvenih spoznaja znanstvenih disciplina koje se bave adolescencijom. Zaključuje se da je danas moguće odgajati adolescente u malim sjemeništima prema uputama crkvenog Učiteljstva od Drugog vatikanskog sabora do danas, uz uvažavanje novonastalih prilika i znanstvenih spoznaja. Analizom je pokazano da smjernice Crkvenog učiteljstva, od Drugog vatikanskog sabora do danas, o odgoju ni u čemu nisu u suprotnosti s odgojnim zahtjevima koji proizlaze iz današnje adolescentove situacije i iz sadašnjih spoznaja odgojnih znanosti.

adolescent, identitet, malo sjemenište, sjemeništarac, odgojni zahtjevi, odgojitelj

nije evidentirano

engleski

Education the Lower Seminaries under the Guidance of the Church’s Teaching on Education and Upbringing. Part two

nije evidentirano

adolescent, identity, lower seminary, seminary, educational requirements, educator

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34 (1)

2016.

261-279

objavljeno

0239-801X

Povezanost rada

Pedagogija