Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativnost i mediji (CROSBI ID 14734)

Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije

Creativity and Media / Kreativnost i mediji / Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin (ur.) Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016

Podaci o odgovornosti

Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin

hrvatski

Kreativnost i mediji

Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.

kreativnost ; mediji ; filozofija

Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog 17. – 20. rujna 2015. u Cresu

engleski

Creativity and Media

Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.

creativity ; media ; philosophy

Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog 17. – 20. rujna 2015. u Cresu

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja

2016.

978-953-7809-42-3

418

objavljeno

Povezanost rada

Filozofija, Informacijske i komunikacijske znanosti