Kreativnost i mediji (CROSBI ID 14734)
Urednička knjiga | zbornik radova s konferencije
Podaci o odgovornosti
Alić, Sead ; Vuksanović, Divna ; Milković, Marin
hrvatski
Kreativnost i mediji
Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.
kreativnost ; mediji ; filozofija
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog 17. – 20. rujna 2015. u Cresu
engleski
Creativity and Media
Kreativnost je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna, poslovanja, komunikacije… Kreativni čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture, skulpturu, likovno djelo, likovni koncept… ; kreativnost je ono što može ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, ‘zalijepiti’ za filmsko platno… Sveprisutnost kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti. Kreativnost u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije ‘pokrile’ prostor interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih teorijskih pristupa, odnosno promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih tehnika). Sučeljavajući analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema naprijed. Otvaramo temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.
creativity ; media ; philosophy
Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog simpozija Filozofija medija (Kreativnost i mediji) održanog 17. – 20. rujna 2015. u Cresu
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
2016.
978-953-7809-42-3
418
objavljeno